Alexander Kousbroek start als CFO bij Talpa Network

Hij volgt Shashi Baboeram Panday op, die vertrok naar Ajax

Per 1 juni 2025 treedt Alexander Kousbroek aan als Chief Financial Officer (CFO) van Talpa Network. Hij volgt Shashi Baboeram Panday op, die na bijna 18 jaar werkzaam te zijn geweest voor de bedrijven van John de Mol, vertrok naar Ajax. Alexander Kousbroek brengt uitgebreide financiële ervaring mee uit onder meer de haven- en mediasector.

Hij was eerder CFO bij Port of Amsterdam en vervulde seniorfuncties bij Deloitte. Daarnaast was hij voorzitter van het Audit Committee en vicevoorzitter van de Raad van Toezicht bij BNNVARA. Bij Talpa Network wordt hij verantwoordelijk voor de financiële strategie van het bedrijf.

Ervaring in media en toezicht

Joost Brakel, CEO van Talpa Network: "Alexander heeft niet alleen de inhoudelijke expertise en brede ervaring die we zoeken, maar ook de energie en het ondernemerschap die passen bij het DNA van Talpa Network. Zijn achtergrond bij Deloitte, waar hij al vroeg in zijn carrière werkte met grote mediabedrijven als TMG en Sky Radio Group, toont zijn verbondenheid met de sector."

Focus op strategie en groei

Alexander Kousbroek: “Ik heb altijd al een affiniteit met de media-industrie gehad en dit is een kans die ik simpelweg niet kon laten voorbij gaan. Talpa Network bruist van energie en creativiteit en is een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde lijkt, net als de haven van Amsterdam waar ik de afgelopen tien jaar met veel plezier heb gewerkt.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Streaming tv versnelt merkontwikkeling

26-11-2025 | 10:57:00
De combinatie van beide kan uitkomsten voor opkomende merken aanzienlijk versterken, vooral voor merken zonder stevig opgebouwde merkidentiteit

NPO: Draadstaal, Kassa, Flikken Rotterdam, 3op Reis en Groenteman & Van Roosmalen weg per 2027

25-11-2025 | 17:43:00
De NPO schrapt per 2027 programma’s als Draadstaal, Flikken Rotterdam, Kassa, Groenteman & Van Roosmale, 3opReis, First Dates en andere populaire programma's

Ads&Data stopt met verkoop Snapchat en Paramount-aanbod per 2026

25-11-2025 | 16:46:12
Ads&Data stopt met de verkoop van reclame voor Snapchat en de lineaire zenders van Paramount (MTV en Comedy Central) in Vlaanderen

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.