Ajax verruilt Telegraaf voor Mediahuis

De voetbalclub Ajax is een commerciële samenwerking aangegaan met Mediahuis Nederland. Daarmee is een einde gekomen aan het Official Media Partnership met De Telegraaf, dat onderdeel is van Mediahuis Nederland.

Dit schrijft de website Ajax Life van supportersvereniging Ajax. De Telegraaf had promotionele rechten en hospitality rechten. Ajax kreeg onder meer toegang tot het commerciële bereik van de Telegraaf.

Met de (niet-exclusieve) samenwerking bereikt Ajax een groter publiek volgens Ajax Life omdat ook de andere merken van Mediahuis Nederland, waaronder de regionale dagbladen betrokken zijn alsmede merken als Autovisie, Privé, Jaap, Metro en andere merken.

www.mediahuis.nl

www.ajax.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een HR Business Partner

21-05-2025 | 10:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar HR Business Partner

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Redacteur en Videogezicht

21-05-2025 | 10:17:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior Redacteur en Videogezicht

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Video Editor

21-05-2025 | 10:02:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Video Editor

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Videoproducer

14-05-2025 | 10:02:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior Videoproducer

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Allround Camjo bij De Telegraaf

14-05-2025 | 09:49:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Allround Camjo bij De Telegraaf - Amsterdam
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.