Ajax verruilt Telegraaf voor Mediahuis

De voetbalclub Ajax is een commerciële samenwerking aangegaan met Mediahuis Nederland. Daarmee is een einde gekomen aan het Official Media Partnership met De Telegraaf, dat onderdeel is van Mediahuis Nederland.

Dit schrijft de website Ajax Life van supportersvereniging Ajax. De Telegraaf had promotionele rechten en hospitality rechten. Ajax kreeg onder meer toegang tot het commerciële bereik van de Telegraaf.

Met de (niet-exclusieve) samenwerking bereikt Ajax een groter publiek volgens Ajax Life omdat ook de andere merken van Mediahuis Nederland, waaronder de regionale dagbladen betrokken zijn alsmede merken als Autovisie, Privé, Jaap, Metro en andere merken.

www.mediahuis.nl

www.ajax.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd

13-06-2025 | 12:21:00
Uit onderzoek van Mediahuis en MediaTest onder ruim duizend respondenten blijkt dat mensen in deze periode niet minder, maar juist anders media consumeren.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef De Financiële Telegraaf

09-06-2025 | 09:10:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef De Financiële Telegraaf

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur bij VROUW

09-06-2025 | 08:43:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur bij VROUW

Lauren Verster onderzoekt cosmetica in Mediahuis-podcast

06-06-2025 | 09:48:00
In elke aflevering onderzoekt ze de werkelijke waarde van producten en trends die draaien om beloftes over schoonheid en verzorging.

De Telegraaf vernieuwt app en site voor mobiel gebruik

04-06-2025 | 11:47:00
De Telegraaf heeft de app en de (mobiele) website volledig vernieuwd. De vernieuwing draagt bij aan de digitale gebruikerservaring, met nadruk op mobiel
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.