
Ajax verruilt Telegraaf voor Mediahuis
De voetbalclub Ajax is een commerciële samenwerking aangegaan met Mediahuis Nederland. Daarmee is een einde gekomen aan het Official Media Partnership met De Telegraaf, dat onderdeel is van Mediahuis Nederland.
Dit schrijft de website Ajax Life van supportersvereniging Ajax. De Telegraaf had promotionele rechten en hospitality rechten. Ajax kreeg onder meer toegang tot het commerciële bereik van de Telegraaf.
Met de (niet-exclusieve) samenwerking bereikt Ajax een groter publiek volgens Ajax Life omdat ook de andere merken van Mediahuis Nederland, waaronder de regionale dagbladen betrokken zijn alsmede merken als Autovisie, Privé, Jaap, Metro en andere merken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer
Mediahuis lanceert fellowship Journalistiek en Samenleving
Slam! vanaf 1 september ook op FM in Limburg
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher (tijdelijk)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma
Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO
Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken
Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong