[Airborne] Marvin meets Marvin
Met de snelle opkomst van AI krijgen we steeds meer handige tools tot onze beschikking. Eén daarvan is het klonen van bestaande stemmen, waarmee je een synthetische stem kunt creëren die je door text-to-speech alles kunt laten zeggen wat je wil.
Dat prikkelde natuurlijk de nieuwsgierigheid: Creative Director Marvin Jacobs deed een test en ging in gesprek met… ja, zichzelf. I
Lees ook:
Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.
Airborne maakt podcast voor Joods Cultureel Kwartier
De reeks neemt de gebeurtenissen rond Ajax – Maccabi Tel Aviv in november 2024 als startpunt, waarbij Israëlische fans werden mishandeld en bedreigd
Marvin Jacobs: Is AI-slop de toekomst van podcasting?
Liefdeloze content of een slimme innovatie die laat zien hoe de podcastwereld zich ontwikkelt?
Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea
De reeks richt zich op maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en toekomstbestendig werken.
Sanne Kanis en Airborne Network lanceren Made in Europe
Wekelijks spreken zij wetenschappers, ondernemers, investeerders en beleidsmakers over de vraag hoe Europa digitaal soeverein kan worden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert