
Age lanceert campagne voor Stoptober: Stoppers. Je herkent ze zo
Na een succesvolle bureauselectie eerder dit jaar heeft Age de samenwerking opgepakt met Stoptober, de jaarlijkse campagne die rokers stimuleert om in oktober te stoppen met roken.
Het thema van dit jaar is Stoppers. Je herkent ze zo. Age is verantwoordelijk voor de YouTube-strategie, drie tv- en bioscoopcommercials (geproduceerd door RubenPaulRuben), drie radiospots, diverse YouTube-formats en een podcastserie. Samen met het socialmediabureau van Stoptober, Headline, werkte Age ook aan de optimalisatie van het Stoptober YouTube-kanaal.
Het centrale thema laat zien hoe je ex-rokers kunt herkennen aan de positieve veranderingen in hun leven: mensen die zichzelf verwennen met iets extra's dankzij het geld dat ze besparen, een betere conditie hebben, of weer volop genieten van hun herwonnen reukvermogen.
Jennifer Feaster, Managing Director van Age: "We zijn trots om aan deze campagne te werken. We staan volledig achter het doel en de luchtige, positieve benadering van Stoptober. We hopen veel rokers en vapers te bereiken en hen te inspireren om blijvende stoppers te worden."
De campagne is een samenwerking tussen Age, Stoptober en productiebedrijf RubenPaulRuben.
Foto: Depositphotos.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Jongeren willen betrokkenheid, dialoog en herkenning
Het platform met meer tv-kijktijd dan Netflix
[Column] Henri Lessing: TikTok - De Hippe, Jonge Buurman
[Marketing Report Cannes 2024] Henri Lessing en Jennifer Feaster (AGE Media): Met YouTube bereik je iedereen
Gepubliceerd door: Saskia van Weert