[Vacatures] Abovo Media zoekt een Projectmanager

Abovo Media is per direct op zoek naar:

Projectmanager - Hoorn

Zoek je een afwisselende functie in de media- en marketing wereld waar jij jouw organisatorische kwaliteiten ten volste kunt benutten? Zijn plannen en organiseren jou op het lijf geschreven? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Als Projectmanager ben jij verantwoordelijk voor alle media inzet, creatie en deadlines van je eigen klanten. Jij kent deze klanten door en door en weet precies wat er speelt. Samen met de accountverantwoordelijke ben jij in staat om de campagnes tot een succes te maken en de klant volledig te ontzorgen.

Om je alle kneepjes van het vak te leren word je gekoppeld aan een mentor die jou samen met het team wegwijs maakt in onze mediawereld en je laat groeien binnen de functie. Zo kan je als Projectmanager steeds meer zelfstandig het gehele proces gaan oppakken.

In de functie Projectmanager zal je oa. met de volgende aspecten bezig zijn:

  • Je zal veel contact met verschillende klanten uit jouw eigen portfolio hebbe
  • Je dirigeert, coördineert en controleert de verschillende (media) aanvragen
  • Je bent de spin in het web en schakelt met diverse stakeholders (zowel intern als extern) om de campagnes tot een groot succes te maken

 

Wie zijn wij?

Wij zijn Abovo Maxlead, een media adviesbureau gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. Met behulp van media, data & tech en creatie helpen wij bedrijven groeien. Slim, effectief en origineel. Wij vertellen het verhaal op het juiste moment aan de juiste doelgroep via het juiste kanaal. Dit doen we met meer dan 230 vakspecialisten. Onze cultuur is no-nonsense, ondernemend, betrokken én er worden veel leuke dingen georganiseerd zoals bedrijfsuitjes, borrels en evenementen.

Wat bieden wij?

  • Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen; vanuit opleidingen, kennissessies en congressen
  • Informele cultuur met leuke collega’s, gezellige (vrijdagmiddag) borrels, bedrijfsuitjes en feestjes
  • 26 vakantiedagen + 2 bonusdagen
  • Pensioenregeling
  • Veel aandacht voor vitaliteit d.m.v. sportschool abonnement (Basic-Fit, 50 procent korting) wekelijkse Bootcamp sessies, massage op kantoor en diverse sportevenementen
  • Telefoon en laptop van de zaak

 

Wanneer ben je succesvol

Voor deze functie zijn we op zoek naar een gedreven (young) professional die een volgende uitdaging in zijn/haar loopbaan aan wilt gaan! Verder zou het gewenst zijn als:

  • Je servicegericht bent ingesteld en het belang de klant op waarde kan schatten, zonder de interne werkprocessen uit het oog te verliezen
  • Je op een natuurlijke manier klanten en collega’s kan overtuigen van jouw inzicht en aanpak
  • Je goede kennis van online en offline communicatiemiddelen hebt
  • Je bij voorkeur al een aantal jaar relevante ervaring hebt in een projectmanagement rol
  • Je goede affiniteit met de mediabranche en/of ervaring binnen een media gerichte omgeving hebt
  • Je een fijne gesprekspartner bent en je jezelf durft te presenteren.

 

Abovo Maxlead is een werkgever die gelijke kansen biedt. We beschouwen iedereen als een individu met unieke talenten. We begrijpen dat inclusie meer is dan alleen diversiteit – het gaat om ergens bij horen, je verbonden voelen. Bij ons mag je zijn wie je bent. We streven ernaar een werkplek te creëren waar iedereen zich welkom en ondersteund voelt. Iedereen is uniek en dat is wat ons steeds beter maakt in wat wij doen. We zijn trots een bedrijf te zijn die dat verschil omarmt en echt doet wat we beloven. We verwelkomen medewerkers met een grote verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven. Daarom moedigen we iedereen aan te solliciteren die zich kan vinden in de vacature.

Past deze functie bij jou? Solliciteer dan via het formulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met afdeling recruitment via [email protected].

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en zal niet op worden gereageerd.

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Miljoenste mailing mijlpaal voor Spotta

05-12-2025 | 11:54:47
Na campagnes voor onder meer UberEats, AniCura en EuroParcs introduceert Spotta nu een alles-in-1 oplossing voor adverteerders.

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt

Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast

04-12-2025 | 10:51:55
Terbruggen vertelt hoe het bedrijf uitgroeide tot marktleider, welke keuzes het maakte in marketing en hoe sportsponsoring een effectieve rol speelt

Mark Veenman: Metro geeft adverteerders een captive audience

01-12-2025 | 14:56:00
In het gesprek met Bas Vlugt vertelt Mark Veenman over het bereik van de metro’s, de kracht van digitale schermen en het vernieuwde buitenreclameonderzoek

The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau

01-12-2025 | 12:20:00
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.