[Vacatures] Abovo Media zoekt een Marketing Communicatie Specialist

Abovo Media is per direct op zoek naar een:

Marketing Communicatie Specialist - Hoorn

Ben jij een ervaren marketeer met liefde voor communicatie? Weet jij een brede B2B klantengroep aan te spreken met creatieve en inhoudelijk sterke content? Werk je graag in een dynamisch en gezellig team? Reageer dan nu! Het grootste, snelst groeiende onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland zoekt een: B2B Marketing Communicatie Specialist 32-40 uur

Als B2B Marketing Communicatie Specialist ben je onderdeel van het Marketing team, bestaande uit 3 marketeers. Het is een afwisselende baan, waarin je marketing- en communicatieprojecten van Abovo Maxlead beheert en uitrolt. Met deze projecten stimuleer je klantenbinding, merkloyaliteit en employer branding. Je draagt bij aan diverse marketingactiviteiten, waarbij jouw focus ligt bij het optimaal verspreiden van aansprekende content. Kortom: jij zorgt ervoor dat de producten, diensten, successen en collega’s van Abovo Maxlead breed en op aansprekende wijze kenbaar worden gemaakt onder onze (potentiële) klanten. Verder adviseer je (marketing) collega’s in communicatie rondom campagnes, events en pr-activiteiten. Je bent een creatieve denker met een data-gedreven benadering en een uitstekende communicator.

Functieomschrijving

  • Opstellen, beheren en invullen van de contentstrategie en content jaarkalender
  • Maken, coördineren en/of redigeren van content in diverse vormen (geschreven content/video/podcasts)
  • Zorgdragen voor effectieve verspreiding van deze content via de Abovo Maxlead kanalen (social media, website, nieuwsbrief)
  • Optimaal invullen van de content partnerships met vakmedia
  • Opstellen en verspreiden van persberichten
  • Beheer van eigen websites en social media kanalen
  • Analyseren en optimaliseren van gelezen content

 

Wie zijn wij?

Wij zijn Abovo Maxlead, een media adviesbureau gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. Met behulp van media, content en performance helpen wij bedrijven groeien. Slim, effectief en origineel. Wij vertellen het verhaal op het juiste moment aan de juiste doelgroep via het juiste kanaal. Dit doen we met meer dan 230 vakspecialisten. Onze cultuur is no-nonsense, ondernemend, betrokken én er worden veel leuke dingen georganiseerd zoals bedrijfsuitjes, borrels en evenementen.

Wat bieden wij?

  • Informele cultuur met professionele en creatieve collega’s.
  • Een goed salaris, in lijn met jouw kennis en ervaring.
  • 26 vakantiedagen + 2 (bonus)dagen.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mooi en uitdagend klantenbestand van zowel bestaande klanten als new business.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Vrijdagmiddagborrels, sporttoernooien en nog veel meer andere uitjes.

 

Wanneer ben je succesvol

  • 3-5 jaar ervaring in een marketing communicatie functie, het liefst in de media
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Liefde voor content; je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend
  • Ervaring aan bureauzijde is een pré, bij voorkeur in een soortgelijke functie
  • Commercieel en resultaatgericht
  • Communicatief vaardig, proactief en goed in plannen
  • Stressbestendig, verbinder, zelfstandig en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel

 

Past deze functie bij jou? Solliciteer hier via het sollicitatieformulier. Heb je eerst nog vragen? Stel deze aan Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing (06-53932607, [email protected])

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en zal niet op worden gereageerd.

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur

16-09-2025 | 09:01:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg

16-09-2025 | 08:16:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.