Abovo Media: Audio volop in beweging in eerste halfjaar 2024
Er kan niet worden gesproken over een saai en rustig 2024 in radioland. Integendeel, er zijn veel DJ-transfers, rechtszaken over FM-frequenties en nooit een saai moment. Daarnaast zijn er ook verschuivingen binnen het domein luisteren, waardoor het steeds belangrijker wordt om breder te kijken dan enkel naar radio. Abovo Maxlead heeft de belangrijkste ontwikkelingen voor je gebundeld in een infographic.

Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Miljoenste mailing mijlpaal voor Spotta
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast
Mark Veenman: Metro geeft adverteerders een captive audience
The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen