Abovo Maxlead krijgt versterking met zeven professionals

Abovo Maxlead is de afgelopen periode gegroeid met zeven professionals in Hoorn en Oegstgeest.

Jorrit de Jong is in juni 2023 gestart als Trading & Procurement Manager en sluit aan in het Buying team van Abovo Media. Hij was hiervoor Contracting Director bij Magna/IPG Mediabrands. Eerder in zijn carrière werkte hij bij OMD en Media Audits/Accenture.

Dennis van Rooden wordt deze maand Performance Marketeer bij Maxlead. Hij komt van BALR, waar hij Head of Digital was. Eerder in zijn carrière werkte hij in diverse online rollen bij onder andere O’Neill, DPA Professionals en Studio Online.

Martijn Post is in augustus 2023 aangesteld als SEA Consultant bij Abovo Media. Zijn jarenlange ervaring ligt vooral in de hotelbranche in diverse digitale functies bij onder andere Hoteliers.com, Sircle Collection, Hyatt Regency, Auxilium Promotie, Hot Networkz en het Conservatorium Hotel.

Nicky van der Zee versterkt het marketing team van Abovo Maxlead als Marketing Communicatie Specialist. Haar ervaring heeft zij opgedaan in diverse rollen bij Le Olive, Burker Watches en Cream PR.

Tom Clardeij is in september 2023 benoemd tot Social Media Consultant bij Abovo Media. Eerder werkte hij als consultant bij Netprofiler, was online strateeg bij Ad.Business en werkte hij als Paid Media Specialist bij iProspect/ Dentsu.

Rafael van Wonderen is in september 2023 Social Media Consultant geworden bij Maxlead. In zijn eerdere carrière werkte hij bij The Pool, The Talent Institute en PICNIC.

Leon Wielens is in april 2023 benoemd tot creatief van het content label AM Beyond*. Hij werkte eerder bij Boomerang (Publicis Groupe) en bij zijn eigen bureau Stolen Goods.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: "Onze teams staan nooit stil. Enerzijds leunen we op onze bestaande groep, maar anderzijds is een frisse wind van externen ook goed. Die mix moet je in de gaten houden. We zijn trots om deze groep professionals te verwelkomen. Jorrit neemt jarenlange relevante ervaring mee op buying, iets wat wij altijd goed kunnen gebruiken. Dennis heeft lang aan de klantzijde gewerkt, wat erg prettig is in zijn adviesrol bij ons. Nicky geeft ons marketing team weer extra kracht. Leon is de perfecte aanvulling voor onze creatieve & content ambities. Martijn, Tom en Rafael zijn alle drie stevige online consultants, die bij ons nog verder willen doorgroeien in hun vak."

www.abovomedia.nl

www.maxlead.com

www.abovomaxlead.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur

16-09-2025 | 09:01:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg

16-09-2025 | 08:16:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Truus ontwikkelt campagne rond meme voor KFC

05-08-2025 | 10:16:40
De actie is gebaseerd op een virale uitspraak die tien jaar geleden ontstond bij een Nederlandse kaasboer
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.