Abovo Maxlead krijgt versterking met zeven professionals

Abovo Maxlead is de afgelopen periode gegroeid met zeven professionals in Hoorn en Oegstgeest.

Jorrit de Jong is in juni 2023 gestart als Trading & Procurement Manager en sluit aan in het Buying team van Abovo Media. Hij was hiervoor Contracting Director bij Magna/IPG Mediabrands. Eerder in zijn carrière werkte hij bij OMD en Media Audits/Accenture.

Dennis van Rooden wordt deze maand Performance Marketeer bij Maxlead. Hij komt van BALR, waar hij Head of Digital was. Eerder in zijn carrière werkte hij in diverse online rollen bij onder andere O’Neill, DPA Professionals en Studio Online.

Martijn Post is in augustus 2023 aangesteld als SEA Consultant bij Abovo Media. Zijn jarenlange ervaring ligt vooral in de hotelbranche in diverse digitale functies bij onder andere Hoteliers.com, Sircle Collection, Hyatt Regency, Auxilium Promotie, Hot Networkz en het Conservatorium Hotel.

Nicky van der Zee versterkt het marketing team van Abovo Maxlead als Marketing Communicatie Specialist. Haar ervaring heeft zij opgedaan in diverse rollen bij Le Olive, Burker Watches en Cream PR.

Tom Clardeij is in september 2023 benoemd tot Social Media Consultant bij Abovo Media. Eerder werkte hij als consultant bij Netprofiler, was online strateeg bij Ad.Business en werkte hij als Paid Media Specialist bij iProspect/ Dentsu.

Rafael van Wonderen is in september 2023 Social Media Consultant geworden bij Maxlead. In zijn eerdere carrière werkte hij bij The Pool, The Talent Institute en PICNIC.

Leon Wielens is in april 2023 benoemd tot creatief van het content label AM Beyond*. Hij werkte eerder bij Boomerang (Publicis Groupe) en bij zijn eigen bureau Stolen Goods.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: "Onze teams staan nooit stil. Enerzijds leunen we op onze bestaande groep, maar anderzijds is een frisse wind van externen ook goed. Die mix moet je in de gaten houden. We zijn trots om deze groep professionals te verwelkomen. Jorrit neemt jarenlange relevante ervaring mee op buying, iets wat wij altijd goed kunnen gebruiken. Dennis heeft lang aan de klantzijde gewerkt, wat erg prettig is in zijn adviesrol bij ons. Nicky geeft ons marketing team weer extra kracht. Leon is de perfecte aanvulling voor onze creatieve & content ambities. Martijn, Tom en Rafael zijn alle drie stevige online consultants, die bij ons nog verder willen doorgroeien in hun vak."

www.abovomedia.nl

www.maxlead.com

www.abovomaxlead.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Siel Verniers: Met Orbit houden bureaus grip op marge

05-11-2025 | 09:05:00
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader

Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

04-11-2025 | 10:50:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform

Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM

03-11-2025 | 09:15:00
Het ijs staat symbool voor het creatieve contrast waarmee het bureau merken helpt veranderen en groeien.

Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken

30-10-2025 | 11:27:00
Sanne Konings en Bregje van Iperen gaan in gesprek met Peter Wybenga over hun specialisatie in moederinfluencers en de kracht van Instagram

Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on

30-10-2025 | 11:17:00
Bas Vlugt sprak met haar over het twintigjarig bestaan van het bureau, het jubileumconcept SPICECREAM en hoe het vak zich in twee decennia heeft ontwikkeld
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.