Abovo Maxlead breidt uit met vijf seniors

Mediabureau Abovo Maxlead breidt uit met de komst van vijf senior vakgenoten in diverse rollen. 

Lisanne van den Heuvel (36) is recent Head of Social geworden. Zij leidt het Social team van Maxlead in Oegstgeest en heeft ruim twaalf jaar werkervaring binnen diverse marketingrollen, waarvan bijna tien jaar bij mediabureau ZIGT.

Ook Kim Duivens (38) heeft al meer dan twaalf jaar werkervaring. Hij wordt senior Media Consultant bij Abovo Media. Hij komt nu van Initiative en heeft eerder bij onder andere Dentsu gewerkt. 

Dagmar Bakker (40) start als Client Service Director bij Abovo Media. Zij kent het bedrijf goed vanuit haar jaren aan exploitantzijde, waar zij tot voor kort Manager Key Accounts was bij STER. In haar 14-jarige carrière heeft zij uitgebreide kennis opgedaan van accountmanagement, zij gaat het account-team daarin versterken. 

De nieuwe Multimedia Designer van AM Beyond* is Brad White (34). Hij is afkomstig uit Amerika maar woont al bijna vijf jaar in Hoorn. Met zijn lange design-ervaring wordt hij vooral de aanjager van nieuwe en moderne AI-tooling. 

Leonardo Adriano (34) is per 1 januari gestart als Social Media Consultant bij Maxlead. Ook hij zorgt voor een internationale invalshoek vanuit zijn Braziliaanse achtergrond. Hij woont nu drie jaar in Nederland en heeft twaalf jaar ervaring in de marketing, waarvan een groot deel in digitale paid-advertising.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Al enkele jaren zijn wij erg tevreden met de versterking van nieuwe collega’s. Vanzelfsprekend is ons bestaande team de basis. Toch zie je dat voor specifieke rollen mensen met een andere kennis en ervaring echt wat kunnen toevoegen. Als bedrijf doen wij steeds meer internationale trajecten, leuk te zien dat Amerikaan Brad en Braziliaan Leonardo ons komen versterken. Vanuit hun mediabureau-ervaring zijn Lisanne en Kim heel sterk. Zij snappen onze wereld goed en kunnen daarom snel meters maken. Dagmar heeft naast haar stevige account-achtergrond ook veel relevante ervaring als netwerker.  Dat profiel is belangrijk voor onze ambities rond het uitbreiden en verdiepen van onze klantengroep." 

www.abovomaxlead.nl

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur

16-09-2025 | 09:01:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg

16-09-2025 | 08:16:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Truus ontwikkelt campagne rond meme voor KFC

05-08-2025 | 10:16:40
De actie is gebaseerd op een virale uitspraak die tien jaar geleden ontstond bij een Nederlandse kaasboer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.