Tikkie en Natwerk introduceren de QRoon voor Koningsdag

Tikkie en Natwerk introduceren de QRoon. Met de QRoon wordt het leven van verkopers, maar ook van feestgangers, een stuk makkelijker op Koningsdag 2023. Creative video agency Tante Tini produceerde de video.

De QRoon

De QRoon, geheel in stijl van een koninklijk hoofddeksel, beschikt over een apart vlak voor een persoonlijke Tikkie QR-code. Met deze QR-code kan de koper het gewenste bedrag overmaken en via Tikkie belandt het bedrag dan direct op de rekening van de verkoper.

Moreno Kensmil, Head of Marketing Tikkie: "De Tikkie QR-codes zijn extra handig en voor snelle betalingen. Zo heb je geen gegevens van je betaler nodig, zoals een telefoonnummer. Ook hoef je niet langer bang te zijn dat je die ene speciale vondst aan je neus voorbij moet laten gaan, omdat je geen contant geld meer hebt. Mensen zijn inmiddels gewend om digitaal te betalen en dankzij de QR-code wordt dit tijdens de vrijmarkt makkelijker dan ooit."

Cash is no longer King

Hoe klein het bedrag ook is, met de QRoon op kan iedereen cashloos betalen en betaald worden op de grootste vrijmarkt van het jaar. De toekomst is cashloos, dit is dus ook een mooie kans voor kinderen om kennis te maken met digitaal betaalverkeer. Dit past goed bij de heldere missie van Tikkie: snel en makkelijk betalen.

Pim Smeets, creatief directeur Natwerk: "De QRoon is een typisch voorbeeld van de Natwerk manier van reclame maken. Wij gaan niet voor de mooie praatjes, maar we ontwikkelen liever échte oplossingen voor de doelgroep."

De QRoon kan nog besteld worden via https://www.tikkie.me/koningsdag. Op de website zijn ook de instructies te vinden voor het gebruik van de QRoon.

www.natwerk.nl

www.tante-tini.nl

www.tikkie.me


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.