N=5 komt met campagne voor zuivel-icoon Melkunie

Voor het eerst sinds jaren laat Melkunie weer van zich horen met een merkcampagne. De campagne volgt na een positioneringstraject met creatief bureau N=5, dat het account vorig jaar won in een pitch.

De opdracht aan N=5 was om Melkunie als nummer 2 in de zuivelmarkt een duidelijke eigen plek te geven.

Martijn van Amersfoort, Senior Brand Manager Melkunie: “Melkunie heeft een hoge merkbekendheid en een flinke ambitie, maar is een tijdje minder zichtbaar geweest. We zijn echt een challenger brand. Sinds begin oktober hebben we onze distributie kunnen uitbreiden, waardoor Melkunie melk, yoghurt, pap en vla nu voor een grotere groep Nederlanders verkrijgbaar is. Hét moment om Melkunie te herintroduceren aan het Nederlandse publiek.”

www.nis5.nl

www.melkunie.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.