[MarketingReport Radio] Roel van der Heijden: Zilveren Kruis staat midden in de maatschappij
Roel van der Heijden is Senior Manager Brand & Marketing bij Zilveren Kruis. We spreken hem over zijn werk voor de verzekeraar en hoe hij omgaat met het traditioneel wat stoffige imago van de branche.
Roel van der Heijden: “Ik vind het zelf interessant om marketing te mogen doen bij een dienstverlener waarvan het imago misschien wat stoffig is, maar waarvan de impact van het product gigantisch is. Een zorgverzekering is een verplicht product en de mogelijkheid om het te kopen is er maar een keer per jaar. Sales is natuurlijk een onderdeel van marketing, maar wij zijn juist heel erg bezig met het engagement van klanten.”
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 oktober 2022 terug:
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert