[Marketing Report Radio] Alwin Snippe: Greetz maakt Nederland attenter

Alwin Snippe is Head of Marketing bij Greetz. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over de groei van het bedrijf in de afgelopen zeven jaar, hoe attent Nederlanders zijn, de recente campagne en meer.

Alwin Snippe: “In de afgelopen zeven jaar is Greetz enorm gegroeid. Toen ik begon waren de founders er nog en was de vraag hoe we verder zouden groeien. We hebben een bloemen geïntroduceerd, chocolade, drank, bloemen.. Alles bij elkaar hebben we ervoor gezorgd Nederland attenter te maken.”

Over de campagne: “Zes maanden geleden hebben we gekeken op welke manier we ons merk dieper willen verankeren. We willen onze belofte Er gaat niets boven aandacht zo goed mogelijk uitdragen in de driehoek waarin we actief zijn. Bij ons bestelt iemand niet voor zichzelf, maar voor een ander. Dat willen we in een creatief concept inzichtelijk maken. Centraal staan verhalen van mensen die een ander oprechte aandacht willen geven en die dat nog nooit hebben gedaan op die manier. We zijn uitgekomen op twee sterke, echte  verhalen, zoals de vader Ghazem die ontzettend trots is op zijn zoon en hem dit vertelt met een persoonlijke kaart. Dat verhaal laten we zien om iedereen te tonen wat aandacht met iemand doet.”

Luister het volledige radio-optreden van Alwin hier:

www.greetz.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 april 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.