MarCom075 bevestigt line up met Annemiek Dresen (NewBees), Paul van Merrienboer (Check) en Tatiana Pastukhova (Teenit)

Op donderdag 24 november is de derde editie van MarCom075, de eerder dit jaar gelanceerde kennis- en netwerk meetup voor marketeers en communicado’s. Een handvol interessante sprekers praten je bij over de hotste topics in marketing, communicatie en storytelling. 

Het centrale thema van deze editie is Doing Green/Doing Good. De sprekers zijn Annemiek Dresen, Managing Director bij NewBees (stichting die zich hard maakt voor een inclusieve werkvloer), Paul van Merrienboer, Managing Director bij Check (scooter deelplatform) en Tatiana (Lukyanova) Pastukhova, Co-founder, CEO en CPO van Teenit (de budgetteringsapp voor tieners). Zij geven antwoord op vragen als: hoe communiceer je over duurzaamheid zonder dat het greenwashing wordt? Hoe kun je als merk oprecht maatschappelijke waarde bieden? Hoe zorg je voor een inclusieve werkvloer? En hoe kan tech tieners helpen bij een gezonde financiële toekomst? 

Een vleugje Lowlands en ADE op MarCom075

Eileen van Vliet, communicatieadviseur bij Counter Content en DJ met optredens op Lowlands en Amsterdam Dance Event, neemt de muzikale omlijsting van de aansluitende borrel voor haar rekening. Zo is er aan het eind van het inhoudelijke programma een vleugje Lowlands en ADE te horen op MarCom075. Meer informatie? Gratis aanmelden voor het event kan door hier op te klikken.

MarCom075 is een initiatief van Counter Collective

De bureaus Counter Content (pr, storytelling en content) en Counter Creatives (branding, design en digital) trekken samen op onder de naam Counter Collective. Vanuit verschillende specialisaties, maar steeds vaker in co-creatie, werken zij voor internationale merken als ALD Automotive, EasyPark, Gorillas en Mourik. Voor Nederlandse scale-ups zoals Hardt Hyperloop en voor bekende namen uit de regio zoals Marketing Zaanstreek, Kennemer Duincampings en de Hogeschool van Amsterdam. 

www.countercontent.nl

www.countercreatives.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.