Julius Minnaar verlaat Mediabrands, Onno Seelen neemt dagelijkse leiding in Nederland over

Julius Minnaar verlaat per 1 maart 2023 Mediabrands. In een statement van Mediabrands EMEA stelt het mediabureau besloten te hebben de markten in de Benelux voortaan afzonderlijk aan te sturen. Het bedrijf stelt dat de markten in België en Nederland inmiddels de capaciteit en schaal hebben bereikt die meer onafhankelijkheid rechtvaardigt, met een duideljike focus op het stimuleren van transformatie en groei.

Dit past niet bij de ambities van Julius Minnaar die sinds 1 april 2020 CEO Benelux is bij Mediabrands. Mediabrands EMEA benadrukt dat onder de leiding van Julius Minnaar het bedrijf en de reputatie van het mediabureau is gegroeid in de Benelux-markten en daarbij sterke financiele prestaties heeft opgeleverd.  

Julius Minnaar was voor zijn komst bij Dentsu 9 jaar lang verantwoordelijk voor de Nederlandse en Belgische markt.

Onno Seelen, COO bij Mediabrands in Nederland, heeft met onmiddelijke ingang de dagelijkse leiding van Mediabrands in Nederland overgenomen. In België is Karel Goethals sinds oktober 2021 de COO van Mediabrands Belgium. De komende maanden wordt gebruikt om te bepalen hoe de organisatie wordt ingericht. Mediabrands is onderdeel van Interpublic Group (IPG).

www.ipgmediabrands.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.