JCDecaux breidt uit in drie steden

Vanaf begin 2023 biedt buitenreclame-exploitant JCDecaux een nog groter bereik voor digitale out-of-home-campagnes. Na de recente lancering in Eindhoven, heeft JCDecaux nu ook in Maastricht, Leiderdorp en Diemen displays toegevoegd.

Leiderdorp en Diemen aan portfolio toegevoegd

In de meest zuidelijke stad van Nederland breidt JCDecaux zijn netwerk uit. Met collega-exploitant Hillenaar is overeengekomen om de exploitatie de digitale displays over te nemen. Ook Leiderdorp en Diemen zijn op deze manier per 1 januari aan het portfolio toegevoegd: totaal gaat het om 24 displays.

www.jcdecaux.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open

01-09-2025 | 16:36:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.