Dept en Mindshare.Greenhouse komen met Feeling Lucky-campagne voor Lucky Day

Kansspelloterij Lucky Day inspireert de doelgroep in de Feeling Lucky-campagne met alledaagse mazzelmomentjes. De Feeling Lucky-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, is nu te zien op digitale kanalen en te horen op de radio. 

Lucky Day, een van de zeven spellen van Nederlandse Loterij, heeft samen met Dept en Mindshare.Greenhouse een merkstrategie ontwikkeld die de propositie van het merk bevestigt, namelijk dat de consument iedere dag kans heeft op hun Lucky Day. Het dagelijkse karakter werd in de vorige campagne, waarin Lucky Day het 19:00 moment claimde, met succes benadrukt en wordt nu verder versterkt met de nieuwe campagne. Via online videokanalen, social, display en radio maakt Lucky Day de doelgroep bewust van hun mazzelmomentjes. 

Tim van Dijk, Campaign Manager bij Lucky Day: “De campagne laat zien dat je een dagelijks mazzelmoment dezelfde dag nog kunt verzilveren door mee te spelen met Lucky Day. Door authentieke mazzelmomentjes te tonen, versterken we deze herkenning.”

Dept heeft samen met Mindshare.Greenhouse een jaarstrategie ontwikkeld die bijdraagt aan de doelstellingen van de dagelijkse loterij. Met een zeer efficiënte productie zijn meer dan 120 assets ontwikkeld die, na een korte campagne piek in april, dan ook het hele jaar worden uitgeserveerd.

Ferdy Joosen, Creative bij Dept: “De samenwerking tussen Lucky Day en Dept zorgt voor veel positieve energie. Zo gaan we dit jaar vlammen met veel verschillende creaties en zorgen we dat we inhaken op actuele situaties zoals een belangrijke voetbalwedstrijd, de eerste zomerdag of een interessant nieuwsitem.”

Credits:
Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini | Bureau: Dept | Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot | Associate Creative Director: Rob Voortman | Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne | Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit | Strategie: Dennis Hamakers | Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann | Mediabureau: Mindshare.Greenhouse | Productiehuis: RubenPaulRuben | Sound: Audentity

luckyday.nederlandseloterij.nl
www.deptagency.com
www.mindshareworld.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.