03 juli 2025 | Webinar Kiesjefolders

In een tijd waarin digitalisering centraal staat, bespreken Marcel Veenstra, co-founder Smart Data Agency, en Aldo Breed, oprichter Kiesjefolders, hoe de combinatie van print en digitaal zorgt voor een effectievere marketingaanpak.

Tijdens de webinar laten de sprekers zien hoe een hybride folderstrategie:

  •  Print combineert met digitale contactmomenten
  •  Anonieme lezers omzet in herkenbare klanten
  •  Data gebruikt voor efficiënte budgetinzet
  •  Zichtbaar bijdraagt aan bereik en conversie

De webinar is relevant voor marketeers die kritisch kijken naar de rol van print in hun strategie. We laten met voorbeelden en data zien hoe print juist kan versterken.

Reserveer je plek hier

www.kiesjefolders.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal

03-03-2025 | 06:00:00
Iedere week valt hij in grote oplages trouw op de mat: de papieren folder, vol kortingen en koopjes. Voor veel consumenten is dit nog steeds een wekelijks cadeautje en een moment van ontspanning en inspiratie

Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen

22-01-2025 | 14:59:00
Aldo Breed is oprichter/eigenaar van Kiesjefolders, een concept waarbij consumenten hun eigen interesses voor folders kunnen opgeven om die te ontvangen

[Column] Aldo Breed: De onweerstaanbare aantrekkingskracht van het woud aan aanbiedingen

13-02-2024 | 22:03:00
In de wereld waar keuzes overvloedig zijn en loyaliteit soms vluchtig, is er één ding dat de harten van consumenten blijft raken: de onweerstaanbare aantrekkingskracht van aanbiedingen. Voor velen is de gedachte aan het missen van een koopje bij hun geliefde winkel een echt schrikbeeld

Wavemaker wint Cross Media Innovatie 2022 met Awareness Impact Tool

09-06-2022 | 15:42:00
Awareness Impact Tool | is Cross Media Innovatie 2022. Wavemaker kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Consumenten willen geen ongerichte verspreiding reclamedrukwerk, gerichte reclame wel welkom

17-11-2021 | 15:14:00
Ongevraagde, ongerichte verspreiding van folders kan worden verboden. Dat stelt 74 procent van de deelnemers aan een poll van het AVROTROS-programma Radar. Een meerderheid wil wel graag folders ontvangen, maar dan als zij dat wensen. 40 procent zou dat doen met een ja/ja-sticker

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.