Tag Resultaten

Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen

13-05-2025 | 08:00:00
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.

Gemeenteraad Utrecht wil fossiele reclame per 2026 verbieden

09-05-2025 | 13:37:00
De gemeenteraad van Utrecht wil per 1 januari 2026 alle publieke reclame in de openbare ruimte voor fossiele reclames verbieden. Daartoe heeft de gemeenteraad op 8 mei 2025 een motie op initiatief van de Partij voor de Dieren aangenomen

[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Client Lead Manager

08-05-2025 | 10:16:00
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een Client Lead Manager 

Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam

07-05-2025 | 18:06:00
Ben & Jerry’s introduceert een nieuwe smaak: Brookieees & Cream. Ter gelegenheid van de lancering opent het ijsmerk een tijdelijke Brookie Pop-up

McDonald’s haalt menu’s weg in Saudi-Arabië

07-05-2025 | 10:08:16
De actie is bedoeld om te onderstrepen hoe goed klanten de producten van het merk kennen – zó goed, dat ze die zelfs zonder menu kunnen bestellen.

Kwik Fit brengt humor naar automobilisten via digitale billboards

02-05-2025 | 11:01:00
Met behulp van Ocean Outdoor’s vehicle react-technologie tonen digitale billboards grappen aan automobilisten die wachten bij verkeerslichten

Rechter bevestigt verbod op fossiele reclame in Den Haag

27-04-2025 | 22:39:00
De rechtbank heeft bepaald dat de gemeente Den Haag reclames voor vliegreizen mag blijven verbieden

Global geeft 115 bushokjes Enschede sedumdak

24-04-2025 | 14:05:00
Sedumplanten bieden een leefomgeving voor bijen en andere bestuivers

Ocean Outdoor host masterclass creatief conceptdenken

18-04-2025 | 09:03:36
15 mei organiseert Ocean Outdoor Masterclass 1: Terug naar de kern van creativiteit.

Uncle Bill ontwikkelt campagne dynamische energietarieven

17-04-2025 | 09:48:53
Creatief bureau Uncle Bill heeft een campagne ontwikkeld voor Frank Energie, die inspeelt op het besparen van energiekosten met dynamische tarieven.

Gerechtshof bevestigt concessie RET voor Clear Channel

02-04-2025 | 12:25:00
Het gerechtshof Den Haag heeft op 1 april 2025 uitspraak gedaan in het hoger beroep over de RET-concessie.

Clear Channel voortaan Bauer Media Outdoor

01-04-2025 | 19:16:00
Het Duitse Bauer Media Group heeft met ingang van 1 april 2025 de overname van Clear Channel Noord-Europa afgerond. Het bedrijf heeft aangekondigd de naam te wijzigen in Bauer Media Outdoor

Ocean Outdoor start inschrijving Digital Creative Competition

01-04-2025 | 15:33:41
Creatieven, merken en non-profits uit Nederland, Duitsland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk kunnen vanaf 1 april hun concepten indienen.

Reality Check: The real potential of (D)OOH

06-03-2025 | 12:15:00
Het onderzoek van MindWise is in samenwerking met Ocean Outdoor, Out of Home Masters, Denkers & Uhl en Swappie als adverteerder uitgevoerd.

[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een (D)OOH Planner

05-03-2025 | 10:10:00
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een (D)OOH Planner

Global en JCDecaux steunen duurzame buitenreclamecampagne

26-02-2025 | 12:04:25
De Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel krijgt steun van Global en JCDecaux bij hun duurzame buitenreclamecampagne.

Ocean Outdoor: Merken/mediabureaus zoeken tv-alternatieven

25-02-2025 | 16:34:03
Ocean Outdoor is een buitenreclame (OOH en DOOH) exploitant, dat gespecialiseerd is in impactvolle outdoor-locaties en in creativiteit en innovatie in out of home. We spreken Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor

OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro

21-02-2025 | 14:37:00
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023

Outreach benoemt Sita Bakker als directeur

18-02-2025 | 08:53:49
Per 1 april 2025 treedt zij aan als directeur en zal zij zich richten op het onderhouden van relaties met leden, mediabureaus en andere stakeholders

McDonald’s en TBWA lanceren campagne: Zet ‘M aan

14-02-2025 | 08:15:00
Bij aankoop van negen (Veggie) Chicken McNuggets ontvangen gasten gratis BikeLights: fietslampjes in de vorm van de gouden M.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.