Zandbeek verwelkomt vijf medewerkers

Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn onlangs vijf talenten aangesteld.

Niel Heesakkers is per februari 2022 aangesteld als senior motion designer. De afgelopen 5 jaar werkte Niel als craft lead bij WeAreBlossom (Greenhouse).

Marit Maas verrulde in februari 2022 haar baan als programmeur bij Theater aan de Parade in Den Bosch voor een functie als projectmanager bij het Eindhovense bureau.

Judi Farho is in november 2021 gestart als junior producer. Zij heeft in juli 2021 een hbo-diploma Communicatie – International, Event, Music and Entertainment Studies (CO IEMES) behaald.

Stagiaires Feya Woltinge (hbo-student Human Resources Management) en Karlijn Biemans (hbo-student Communicatie) zijn in februari 2022 met gestart en doen de komende vijf maanden voor het eerst praktijkervaring op. Feya Woltinge op de afdeling Human Resources en Karlijn Biemans in het pr-team.

www.zandbeek.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.