Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico | hits: 45322 | Tags:

[Interview] Aart Lensink over contentmarketing: Als er geen kraakheldere koppeling is, is alle moeite voor niks
16-10-2018 | 10:04:47
Al bijna 23 jaar geleden richtte Aart Lensink, begonnen als journalist, LVB Content Marketing op dat opdrachtgevers op vier terreinen helpt: strategie, content, distributie en conversie. Met zo'n lange carriere in ons vakgebied achter de rug
Kumpany begint contentmarketingbureau BetterMatter
04-10-2018 | 09:28:00
BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak
JUNCTION, in2media en Friks bundelen krachten vanaf 2019
28-09-2018 | 11:08:00
Per 1 januari 2019 gaan JUNCTION Creative Group, in2media en Friks Web & Marketing samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. Met de integratie spelen de drie bedrijven in op de toenemende vraag naar communicatie-oplossingen
The Post gekozen als partner ManpowerGroup
17-09-2018 | 14:17:00
ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. The Post wordt verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland
Contenture creëert content voor overheid
10-09-2018 | 15:32:00
Contentbureau Contenture maakt tot 2020 animaties, video’s en (interactieve) infographics voor veel diensten van de Rijksoverheid. Eind augustus werd de combinatie van Contenture & Every Media uitgeroepen tot een van de acht winnaars van
Martijn Terpstra aan de slag voor Instant Magazine als VP Sales EMEA
31-08-2018 | 11:10:00
Martijn Terpstra is gestart als Vice President of Sales voor de markten van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (VP Sales EMEA) bij Instant Magazine. De komst van Terpstra sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om het team verder uit te breiden en door te groeien tot wereldleider op het gebied van contentmarketing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.
24-08-2018 | 08:31:00
Een gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots
[Onderzoek] The difference between content on Facebook and Google
11-07-2018 | 11:36:00
On the surface, AdWords and Facebook seem almost exactly alike. But when you dive into how each platform serves ads, the audiences, and where each platform lies in the consumer decision journey, you realize they could not be more different

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie