Wunderman Thompson Amsterdam benoemt Carlos Camacho tot Executive Creative Director

Wunderman Thompson Amsterdam heeft Carlos Camacho benoemd tot Executive Creative Director (ECD). Hij werkte voorheen voor Wunderman Thompson in Azië en  zal ook nauw samenwerken met het kantoor in België. Wunderman Thompson Amsterdam, Antwerpen en Brussel vormen tezamen Wunderman Thompson Benelux.

Carlos Camacho verliet Colombia in 2014 om andere wegen in te slaan. Hij werkte als ECD in Vietnam, Shanghai en Hong Kong. Een aantal jaren geleden startte hij zelfs zijn eigen koffiemerk.

Carlos Camacho: "Amsterdam is fantastisch en heeft een enorme reputatie als een van de meest creatieve plekken ter wereld. Mijn ambitie is om ideeën te transformeren in allerlei onverwachte richtingen en zo te kunnen verrassen. Dat gaat ons zeker lukken, want we hebben talentvolle teams in huis om dat waar te kunnen maken."

Anita Lotten, Managing Director Wunderman Thompson Amsterdam: “Carlos Camacho heeft het talent om op alle touchpoints inspirerend werk te maken. Maar, minstens zo belangrijk: hij zal een inspiratie zijn voor ons allemaal.”

Bas Korsten, Global Chief Creative Officer Wunderman Thompson: “Carlos Camacho is een van de talentvolste creatieve leiders van Wunderman Thompson. Super origineel en gepassioneerd. Ik ben heel blij dat hij het team in Amsterdam creatief komt leiden en dat ik nog nauwer met hem kan samenwerken dan in zijn tijd in Hong Kong, om onze grote wereldwijde creatieve ambitie waar te maken.”

Erwin Jansen, CEO Wunderman Thompson Benelux: "Als Benelux hebben wij de ambitie om als creatieve hub een leidende positie in te nemen binnen het Wunderman Thompson-netwerk. Een plek waar innovatie en effectieve creatie samenkomen. Een plek die zowel lokale als mondiale klanten, maar ook talent van over heel de wereld aantrekt. Ben zeer trots dat Carlos de stap van Azië naar ons heeft gemaakt. Het bewijst dat we een netwerk zijn dat werkt."

www.wundermanthompson.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.