VELUX Groep kiest voor Carat

Na een pitchtraject heeft de VELUX Groep gekozen voor mediabureau Carat dat onderdeel is van Dentsu Aegis Network. Het gaat om een internationale samenwerking in 26 verschillende landen. Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media. VELUX is voornamelijk bekend vanwege slimme daglichtoplossingen.
 
Els Wijnstekers
, Managing Director Carat Nederland: "We kijken erg uit naar de samenwerking met VELUX Nederland, omdat we elkaar vinden in de fundamenten van een goede samenwerking; open communicatie, toewijding, gelijkwaardigheid en elkaar uitdagen om de beste resultaten te behalen en deze te vieren. We zijn er trots op dat VELUX voor ons heeft gekozen vanwege onze kennis van de markt omdat we verder kijken dan media KPIs door de focus te leggen op de realisatie van de business doelstellingen. Het hebben van dezelfde drijfveren en ambitieniveaus zijn de vertrekpunten voor ons partnership."
 
Het account zal onder leiding van Gillian Ydema, Group Client Director, komen te staan.

Gillian Ydema: We zijn erg enthousiast om aan de slag te gaan met het Nederlandse team van VELUX en gezamenlijk de digitale transformatie verder vorm te gaan geven."

Peter-Jan Melenhorst, Channel Group Manager van VELUX Nederland: "VELUX opereert in bijna alle Europese landen en vanuit een internationale media-aanpak is het een logische stap om met een mediabureau te gaan werken dat net zo internationaal georiënteerd is als wij. Wij kijken ernaar uit onze groeiambities samen met Carat verder in te gaan vullen."

www.carat.com
www.velux.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.