VBAT Amsterdam wordt Superunion

VBAT Amsterdam gaat verder als Superunion. Het brand design-bureau in Amsterdam was al aangesloten bij het internationale netwerk, maar neemt nu ook definitief de naam over.

In Nederland werkt VBAT al jaren samen met klanten als Heineken, Albert Heijn, Etos, GAMMA en Danone. Het bureau is al meer dan 35 jaar de belangrijkste strategische designpartner voor Heineken Company, zowel voor het Heineken-merk als diverse globale en lokale merken wereldwijd. Superunion Amsterdam geldt als center of excellence op het gebied van corporate identity & packaging.

Superunion Amsterdam wordt geleid door Managing Director Angelique de Hont. Wereldwijd werkt Superunion voor tal van inspirerende merken als NASA, Microsoft, Bank of America, Intel, Colgate, Ford en Nestlé.

Angelique de Hont: "De naamsverandering is een logische, volgende stap waarmee we de behoeften van onze klanten nog beter kunnen invullen. Afgelopen jaar heeft meer dan ooit de voordelen duidelijk gemaakt van een internationaal netwerk waarin we met elkaar zijn verbonden en we wereldwijd de beste mensen om de virtuele tafel kunnen krijgen. Voor onze collega’s én klanten is het geweldig toegang te hebben tot de meest inspirerende cases, innovaties en specialismen. En deel uit te maken van het portfolio aan iconische merken."

Jim Prior, Global CEO van Superunion: “We werken bij Superunion voor bedrijven die de wereld willen veranderen, die ideeën willen omzetten in impact en merken bouwen die een doorbraak willen creëren. Dat noemen wij de creatieve revolutie, daar willen we aan bijdragen. Amsterdam is een van de meest creatieve hotspots ter wereld en de plek waar tal van grote merken zijn gevestigd. Wij willen al die bedrijven toegang bieden tot de hoogwaardige strategische en creatieve kennis van ons Superunion-netwerk om zo sterke merken te bouwen en groei te stimuleren."

www.superunion.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.