Tag Resultaten
ShowHeroes en DoubleVerify versterken contextuele videoreclame
ShowHeroes kondigt een strategisch partnership aan met DoubleVerify, specialist in digitale mediakwaliteit en analytics.
HBO Max met Dynamic Ad Replacement bij live sport
HBO Max en Ad Alliance hebben Dynamic Ad Replacement (DAR) geïntroduceerd. Advertenties worden daarbj door gepersonaliseerde advertenties vervangen
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Social Advertising Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Social Advertising Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Groningen of Dongen (32 - 40 uur)
Cindy Rose wordt CEO van WPP per 1 september
Ze beschikt over ruime internationale ervaring in technologie, telecom, media, entertainment en creatieve industrieën.
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant
Follo is per direct op zoek naar Medior Programmatic Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Dongen of Groningen (32-40 uur)
Hoe challenger-merken de aandacht winnen
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht
LevelUP Digital kiest iion voor game advertising in BeNeLux
Deze samenwerking richt zich op adverteerders die hun doelgroep effectiever willen bereiken via gaming in Nederland, België en Luxemburg.
Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie
Discovery wilde haar serie Jeroen’s Abandoned Adventures met Jeroen van Koningsbrugge groots lanceren.
WPP komt met winstwaarschuwing, lagere omzetten in H1, 2025
WPP heeft een winstwaarschuwing afgegeven middels een tradingupdate over de eerste helft van 2025 en stelt de verwachtingen voor het hele jaar naar beneden bij
Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.
Fusie DPG en RTL NL: Kans of risico voor adverteerders?
Vrijdag is bekend geworden dat de Autoriteit Consument & Markt (ACM) groen licht geeft voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Programmatic & Platform Success Manager
DPG Media is per direct op zoek naar Programmatic & Platform Success Manager - Amsterdam
Adform lanceert visuele DOOH-planner
Nederland is een van de eerste vijftien landen waar adverteerders Digital-Out-of-Home (DOOH)-campagnes direct kunnen plannen, targeten en optimaliseren binnen een omnichannel platform.
[Vacancy] Serviceplan has a position for Creative Production Manager
Serviceplan Amsterdam is directly looking for Creative Production Manager
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Management Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Project Management Stagiar
Nederlandse advertentiemarkt stijgt naar 6,7 miljard euro
Digitale advertentieplatforms blijven Nederlandse markt domineren.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
Waarom challenger-merken harder moeten strijden om aandacht
Het winnen van aandacht is een van de grootste uitdagingen voor merken in een competitieve advertentiemarkt.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis