This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar

Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen.

Van complex naar simpel

Volgens Denim kenmerkt de solarmarkt zich nog weleens door technische details en complexe informatie. Daarom wilden ze dit anders doen. 

Renée Bruinsma, marketing manager bij de solarclarity Group: "De solarmarkt wordt nog weleens overschaduwd door een overvloed aan technische informatie, de consument ziet soms letterlijk door de wolken de zon niet meer. Denim houdt het liever simpel, met betrouwbare producten van hoge kwaliteit. En vooral ook door in normale taal te praten, zodat het vanzelf toegankelijk wordt. Na de succesvolle lancering van vorig jaar hebben we besloten om de campagne wederom in te zetten."

Om die boodschap kracht bij te zetten, lanceert Denim een multimediale campagne, uit de koker van This Agency. In de campagne komen alledaagse simpele handelingen terug: van planten water geven tot veters strikken. Denim wil zo laten zien dat zonnepanelen monteren heel eenvoudig is. De campagne is te zien en horen in Nederland, België en Zweden. Via online en radiostations in Nederland en België.

Credits:

Agency - This Agency | Client - Denim Solar | Media - ABOVO | Creative Direction - Ingmar Larsen & Mark Goede | DOP & Regie - Thiemo van Dam | Art Department & Set Design - Iris Schutgevaar | AD - Arjen van Doezelaar | Gaffer - Tjeerd Melchers | Grip - Maxime Vallentin | Focuspuller - Yuma van Eek | Electricien - Leon de Haas | Edit - Chee-Han Kartosen Wong | Colorgrading - Nicolay Lima | Styling - Vilain & Gai | Assistant Art Department - Felix Dukker | Hand Models - Annemare Guepin & Craig Obi | Sound Design - Sounds Right 

www.thisagency.nl

www.abovomedia.nl

www.denimsolar.nl

www.solarclarity.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.