Tag Resultaten

Otrium lanceert campagne rond iconische O

08-05-2025 | 12:57:00
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.

Abovo Maxlead jaagt op groei

13-04-2025 | 21:22:00
[Interview] Theun Eijkemans over zijn start als CEO bij Abovo Maxlead

De opposites attract-methode voor Total Video

03-04-2025 | 07:49:00
[Column] Niels Bruinsma (Abovo Maxlead) Waar in de mediabranche tegenwoordig veel aandacht naar uitgaat is het aanvullen van TV bereik met online video

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Junior Out of Home Consultant

02-04-2025 | 08:12:00
Abovo Media is per direct op zoek naar een Junior Out of Home Consultant • Hoorn

Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend

27-03-2025 | 12:32:00
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.

Meeste new business in 2024 voor Abovo Maxlead: €114 miljoen

25-03-2025 | 21:40:00
Op groepsniveau staat GroupM op de eerste plaats wat betreft totale nieuwe bedrijfswaarde 2024 (inclusief retenties).

De uitdagingen van SEA

24-03-2025 | 08:00:00
Charissa van Haalem neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEA uitdagingen.

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Performance Consultant

21-03-2025 | 07:18:00
Abovo Media is per direct op zoek naar een Social Performance Consultant • Hoorn

Martijn van Trooyen (Bruut): Wij zorgen voor stopping power

13-03-2025 | 11:35:00
In Marketing Report TV ging Martijn van Trooyen in gesprek met Peter Wybenga over de groei en strategie van videoproductiebedrijf Bruut.

Stop met Excel-mediaplanning!

12-03-2025 | 12:50:00
In totaal kwam 2024 uit op 7,8 miljard euro bruto mediabestedingen, 4,3 procent meer dan in 2023, maar 1,0 procent minder dan in 2022.

De uitdagingen van media buying

10-03-2025 | 08:00:00
Jorrit de Jong neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over media buying uitdagingen.

[Vacatures] Maxlead zoekt een C# Developer

05-03-2025 | 08:23:00
Maxlead is per direct op zoek naar een C# Developer

Teus Baars en Diederik Hoffland over NOSUCH en XYZ

03-03-2025 | 10:23:00
De bureaus vullen elkaar aan op creatief en strategisch vlak, met als doel klanten nog beter te bedienen.

[Vacatures] Maxlead zoekt een Senior Social Performance Consultant

27-02-2025 | 09:26:00
Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Social Performance Consultant

[Vacatures] Maxlead zoekt een Social Performance Consultant

27-02-2025 | 09:09:00
Maxlead is per direct op zoek naar een Social Performance Consultant

Verdere consolidatie maakt dat klanten daar nummers worden

26-02-2025 | 17:53:00
Het onafhankelijke Nederlandse mediabureau Abovo Maxlead kent per april 2025 Theun Eijkemans als CEO. We spreken hem

De uitdagingen van SEO

24-02-2025 | 08:00:00
Nina van der Hoeven neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEO uitdagingen.

KFC kiest Abovo Maxlead als mediabureau

20-02-2025 | 08:43:36
Na een intensief oriëntatietraject heeft KFC Nederland Abovo Maxlead geselecteerd als hun full service media- en marketingpartner.

Global | De Speld | DEPT | Somention | TBWA | Abovo Maxlead

16-02-2025 | 22:41:00
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn posts van afgelopen week

Willem-Albert Bol vertrekt als CEO bij Abovo Maxlead

11-02-2025 | 10:34:00
Na vier jaar maakt Willem-Albert Bol zijn vertrek bekend als CEO bij Abovo Maxlead.

Tom Kikkert en Willem-Albert Bol over omnichannel

10-02-2025 | 08:00:00
Tom Kikkert neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over omnichannel uitdagingen.

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.