Tag Resultaten
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
Abovo Maxlead jaagt op groei
[Interview] Theun Eijkemans over zijn start als CEO bij Abovo Maxlead
De opposites attract-methode voor Total Video
[Column] Niels Bruinsma (Abovo Maxlead) Waar in de mediabranche tegenwoordig veel aandacht naar uitgaat is het aanvullen van TV bereik met online video
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Junior Out of Home Consultant
Abovo Media is per direct op zoek naar een Junior Out of Home Consultant • Hoorn
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
Meeste new business in 2024 voor Abovo Maxlead: €114 miljoen
Op groepsniveau staat GroupM op de eerste plaats wat betreft totale nieuwe bedrijfswaarde 2024 (inclusief retenties).
De uitdagingen van SEA
Charissa van Haalem neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEA uitdagingen.
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Performance Consultant
Abovo Media is per direct op zoek naar een Social Performance Consultant • Hoorn
Martijn van Trooyen (Bruut): Wij zorgen voor stopping power
In Marketing Report TV ging Martijn van Trooyen in gesprek met Peter Wybenga over de groei en strategie van videoproductiebedrijf Bruut.
Stop met Excel-mediaplanning!
In totaal kwam 2024 uit op 7,8 miljard euro bruto mediabestedingen, 4,3 procent meer dan in 2023, maar 1,0 procent minder dan in 2022.
De uitdagingen van media buying
Jorrit de Jong neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over media buying uitdagingen.
[Vacatures] Maxlead zoekt een C# Developer
Maxlead is per direct op zoek naar een C# Developer
Teus Baars en Diederik Hoffland over NOSUCH en XYZ
De bureaus vullen elkaar aan op creatief en strategisch vlak, met als doel klanten nog beter te bedienen.
[Vacatures] Maxlead zoekt een Senior Social Performance Consultant
Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Social Performance Consultant
[Vacatures] Maxlead zoekt een Social Performance Consultant
Maxlead is per direct op zoek naar een Social Performance Consultant
Verdere consolidatie maakt dat klanten daar nummers worden
Het onafhankelijke Nederlandse mediabureau Abovo Maxlead kent per april 2025 Theun Eijkemans als CEO. We spreken hem
De uitdagingen van SEO
Nina van der Hoeven neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over SEO uitdagingen.
KFC kiest Abovo Maxlead als mediabureau
Na een intensief oriëntatietraject heeft KFC Nederland Abovo Maxlead geselecteerd als hun full service media- en marketingpartner.
Global | De Speld | DEPT | Somention | TBWA | Abovo Maxlead
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn posts van afgelopen week
Willem-Albert Bol vertrekt als CEO bij Abovo Maxlead
Na vier jaar maakt Willem-Albert Bol zijn vertrek bekend als CEO bij Abovo Maxlead.
Tom Kikkert en Willem-Albert Bol over omnichannel
Tom Kikkert neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over omnichannel uitdagingen.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis