
Sjoerd Bongertman start als creative director bij Colourcake
Full service marketing agency Colourcake versterkt het team met Sjoerd Bongertman als Creative Director. Na 5 jaar maakt hij de overgang van Gardeners naar Colourcake.
Sjoerd Bongertman eerder werkzaam bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en last but not least Gardeners zal zijn ervaring van activatie marketing en doing the good thing meenemen in zijn nieuwe rol om zo de creatieve fundering van Colourcake te bewerkstelligen.
Sjoerd Bongertman: "Colourcake stond al een tijdje op mijn radar. Hun gevoel voor stijl, oog voor wat er speelt in de samenleving en de drive om dit te vertalen naar unieke en relevante branding en communicatie spreekt mij erg aan. Ik kijk er naar uit om mijn opgedane kennis over te brengen aan het team en samen te knallen op het mooie klantenportfolio."
Lieke Bergman, COO en Creative Operations Director bij Colourcake: “Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de uitbreiding van het team, het waarborgen van onze kwaliteit en het (re) positioneren van Colourcake. Sjoerd Bongertman zijn expertise en ervaring sluiten hier perfect op aan. We kunnen niet wachten om deze samenwerking full force te starten om zo nog meer mooi zichtbaar werk te maken voor onze klanten en te bouwen aan ons team.’’
www.colourcake.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong