UM - Reprise werkt voor Seiko

De combinatie UM - Reprise gaat als de mediapartner van Seiko Watch Europe B.V. in Nederland en België aan de slag. Na een korte bureauoriëntatie hebben zij gekozen om de on- en offline media-activiteiten volledig bij UM en Reprise onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland en België.

Seiko is een vooraanstaand aanbieder van horloges met een hoge bekendheid en een brede collectie. Always one step ahead of the rest was de visie van Kintaro Hattori vanaf het moment dat hij de horlogemanufactuur in 1881 oprichtte. Een credo dat sindsdien de koers van Seiko heeft bepaald en dat staat voor méér dan een eeuw van innovatie. Deze principes zijn net als de wens om aan de emoties van consumenten te appelleren vastgelegd in de slogan van de Seiko Group: Moving Ahead. Touching Hearts.

Martine Meijer, marketingmanager Benelux: "We kiezen voor UM & Reprise omdat de mentaliteit ons goed past en omdat ze hebben laten zien dat ze onze merken de volgende stap kunnen laten zetten met de juiste strategie en middelen. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking."

Carolien van ‘t Hek, CEO van UM Nederland: “Wij zijn super blij en trots dat Seiko gelooft in onze mentaliteit, kennis en geïntegreerde propositie en daarom voor ons heeft gekozen. Wij gaan ze helpen met onze Now & Next-benadering in marketing en communicatie om de ambities van Seiko in de Benelux verder invulling te geven.”

www.um.nl
www.reprisedigital.com
www.seiko.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.