Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 62794 | Tags:

[Column] Bart Lakeman: De onbewuste kracht in consumptie
26-10-2018 | 08:41:00
In ons dagelijks werk spreken wij, marketingprofessionals, met regelmaat over behoeftes van consumenten. Als we goed in staat zijn die behoefte te begrijpen en er op in te spelen, kunnen merken relevant zijn
[Interview] Machiel Verkuyl over deelname aan de Media Rally 2018
17-10-2018 | 19:44:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Wij bellen Machiel Verkuyl die meerijdt met het UM/Initiative team
[Interview] Diederik Breijer (IPG Mediabrands): Machtspositie auditors is onnatuurlijk en te groot
03-08-2018 | 08:15:00
De mediawereld verandert in een sneltreinvaart. Digitaal neemt de overhand, technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Hoe houdt Diederik Breijer als CEO van IPG Mediabrands zijn bedrijf bij de tijd? Wij spreken hem over interne samenwerking, de riekende rol van auditors en rust
Lotto start dynamic zomercampagne op Schiphol
19-07-2018 | 09:04:00
Advertising inkopen met behulp van een online trigger op vluchttijden en gates. Mediabureau UM en het out-of-home label Rapport zetten als eerste, voor hun klant Lotto, ‘dynamic buying’ in bij Schiphol Media
[Interview] Michiel Veugelers, marcom-manager bij IPG Mediabrands
26-06-2018 | 11:03:00
Michiel Veugelers, inmiddels veertien jaar in dienst bij UM/IPG Mediabrands, is per mei 2018 marketingcommunicatiemanager van IPG Mediabrands Netherlands. In deze nieuwe rol is hij verantwoordelijk voor de professionalisering van de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven.

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie