
Roularta Media Nederland integreert New Skool Media per 1 november 2022
New Skool Media zal per 1 november 2022 worden geïntegreerd bij uitgever Roularta Media Nederland. Eind februari 2022 werd de overname van New Skool Media afgerond. Met de integratie verdwijnt een aantal arbeidsplekken vooral binnen centrale afdelingen.
De gefuseerde organisatie zal 240 werknemers tellen en telt een omzet van 70 miljoen euro die 650.000 abonnees bedient. New Skool Media draaide daarvan 45 miljoen euro aan omzet met 170 fte's. New Skool Media is actief met onder meer EW, Kijk, Vorsten, Beleggersbelangen, Fiets, Formule 1 en andere bladen. Plus Magazine en Landleven zijn sinds april 2021 in handen van Roularta Media. Roularta Media Nederland is sinds 1 maart 2022 na DPG Media de op één na grootste tijdschriftenuitgever van Nederland.
Roularta Media Group is in België een belangrijke uitgever in zowel Vlaanderen als Franstalig België met kranten, tijdschriften, televisiezenders, nieuwsbrieven, vakbladen, lokale media, drukkerijen en een reclamebureau.
www.newskoolmedia.nl
www.roularta.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong