Regisseur Daan Groot stapt over naar Hazazah

Productiehuis Hazazah heeft regisseur Daan Groot gestrikt, waarmee het jonge energie toevoegt aan het roster. 

Daan Groot maakte een goede start als commercial regisseur na zijn afstuderen aan de filmacademie in 2017: hij won de Young Discovery Award op het Fashion Film Festival in Istanbul met een film voor modelabel Martan en L'Oréal Paris, en kort daarna werd hij gevraagd voor een internationale campagne voor Brooks Running. De afgelopen jaren was hij verbonden aan Holy Fools.

Niet te perfect

Daan Groot, regisseur bij Hazazah: "Uiteindelijk voelde ik behoefte aan een volgende stap. Het werk van Hazazah is me altijd opgevallen; ik vind hun werk sferisch heel sterk. Daarnaast voelt Hazazah als een warme familie. Een club vol passie, en vooral niet bang om mij, of een idee aan de tand te voelen om de uiteindelijke film nog beter te maken.

Ik werk aan veel verschillende soorten commercials, van fashion tot goede doelen, maar in alles zoek ik in eerste instantie naar iets dat een menselijke snaar raakt, en ook kijk ik of een concept in potentie een film met sterke sferen kan opleveren. Mijn werk heeft een poëtische touch, maar ik vind het mooi als het ergens ook een beetje ruw is, niet te perfect, en daardoor authentiek."

Emotioneel

Jeroen van den Idsert, Executive Producer en oprichter van Hazazah Film & Photography: "Met Daan voegen we een jonge energie toe aan het roster die het publiek kan raken en emotioneel meevoert. Of het nu een commercial is of een fashion film, zijn werk heeft een poëtische stijl met een ruw randje en is altijd sociaal relevant. Daan is een regisseur die zich volledig in het project stort. Dit doet hij het liefst samen met de acteurs. Op deze manier maakt Daan authentieke/oprechte films, vanuit de karakters gedreven, en haalt hij zo het beste naar boven uit de acteur en daarmee uit het project. En het allerbelangrijkste: Daan is een erg aardige, leuke man."

Credits foto: Carin Verbruggen & Ferry Drenthem Soesman

www.hazazah.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.