Media.Monks stelt Martine Lemans en Pierre Nelwan aan als Managing Directors

Pierre Nelwan en Martine Lemans zijn aangesteld als Managing Directors van de wereldwijde core hub van Media.Monks, waar creatie en technologie samenkomen voor de digitale productie.

Voor Pierre Nelwan valt de benoeming samen met zijn 15-jarig jubileum als werknemer bij Media.Monks. Hij startte als stagiair (Flash) animatie in Hilversum en werkte zich op tot Global Head of Animation. Martine Lemans startte in 2016 haar carrière bij Media.Monks in Buenos Aires, waar zij begon als post en project manager en later als Operations Director een centrale rol heeft gespeeld in de groei van het bedrijf in Argentinië. De afgelopen twee jaar maakte Martine deel uit van het wereldwijde operations team, waar zij onder andere werkte met klanten zoals Mondelēz. 

Martine Lemans,: "Na tien jaar in Buenos Aires is het fantastisch om terug te komen naar Nederland en samen met Pierre Nelwan te bouwen aan een kantoor wat wereldwijd als spil in het web fungeert. Samen met nog 700 andere digitale experts streven we ernaar om de lat continu hoger te leggen wat betreft het digitale standaard - met een focus op cultuur en DE&I."  

Pierre Nelwan: "Met de kennis en ervaring die ik op heb gedaan gedurende de afgelopen 15 jaar bij Media.Monks is dit een geweldige nieuwe stap. Ik kijk er naar uit om samen met Martine aan ons kantoor in Hilversum te bouwen en gezamenlijk aan onze ambities voor digital craft, maar ook cultuur, te werken."

Victor Knaap, mede-oprichter en CEO EMEA van Media.Monks: "Het is fantastisch om te zien dat Pierre en Martine al zo lang bij Media.Monks werken en gedurende hun loopbaan de vaardigheden hebben ontwikkeld en nu tot Managing Directors zijn gegroeid. Vanuit Hilversum is iconisch werk gemaakt zoals Nightwalk in Marseille, GEOX 7 Days of Rain, KLM Claim Your Place in Space en recentelijk The Uncesored Library en Netflix DARK. Ons doel is dan ook om dat voort te zetten en te werken aan iconische campagnes en platforms met een sterke focus op digital craft. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat Martine Lemans en Pierre Nelwan ook zullen zorgen dat de Hilversum Core Hub een ontzettend leuke plek is om te werken, en iedereen de magie voelt van het originele Media.Monks waar meer dan 100 Cannes Lions zijn gewonnen. En ik ben zo trots op hun persoonlijke ontwikkeling, ze laten heel goed zien dat alles haalbaar is in een carrière binnen Media.Monks."

media.monks.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.