
Lassie start campagne om zichzelf als brenger zonder veel gedoe te markeren
Lassie heeft een campagne gelanceerd waarbij een dwarsdoorsnede van Nederland te zien is. Daarbij wil Lassie aantonen met haar merk altijd een oplossing te bieden zonder veel gedoe. De campagne is ontwikkeld door Epidemie.
Het merk wil ook aangeven meer te bieden dan alleen rijst. In de campagne staat de rol van Lassie als brenger van recepten waar zonder veel gedoe een gezonde maaltijd op tafel kan worden gebracht die ook lekker is, centraal.
Michiel Klein Schiphorst, creatief directeur van Epidemie: "Iedereen heeft wel een paar keer per week, geen idee wat je moet eten. Je kiest dan ook vaak voor het bekende. Terwijl er zoveel simpele, lekkere en gezonde maaltijden te maken zijn. Lassie helpt jou hiermee. Onze tv-commercial laat dat zien. Leuk om te weten: in onze soundtrack van de commercial spelen keukengerei als bestek en pannen de hoofdrol."
De campagne zal op televisie en online te zien zijn en doorlopen tot eind 2020.
Credits:
Opdrachtgever: Lassie Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Lilian Struiksma | Reclamebureau: Epidemie | Productiemaatschappij: Fast Forward Amsterdam | Soundtrack & sound design: SMP Amsterdam | Mediabureau: Abovo Media
www.lassie.nl
www.epidemie.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong