Lassie start campagne om zichzelf als brenger zonder veel gedoe te markeren

Lassie heeft een campagne gelanceerd waarbij een dwarsdoorsnede van Nederland te zien is. Daarbij wil Lassie aantonen met haar merk altijd een oplossing te bieden zonder veel gedoe. De campagne is ontwikkeld door Epidemie.

Het merk wil ook aangeven meer te bieden dan alleen rijst. In de campagne staat de rol van Lassie als brenger van recepten waar zonder veel gedoe een gezonde maaltijd op tafel kan worden gebracht die ook lekker is, centraal.

Michiel Klein Schiphorst, creatief directeur van Epidemie: "Iedereen heeft wel een paar keer per week, geen idee wat je moet eten. Je kiest dan ook vaak voor het bekende. Terwijl er zoveel simpele, lekkere en gezonde maaltijden te maken zijn. Lassie helpt jou hiermee. Onze tv-commercial laat dat zien. Leuk om te weten: in onze soundtrack van de commercial spelen keukengerei als bestek en pannen de hoofdrol."

De campagne zal op televisie en online te zien zijn en doorlopen tot eind 2020.

Credits:

Opdrachtgever: Lassie Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Lilian Struiksma | Reclamebureau: Epidemie | Productiemaatschappij: Fast Forward Amsterdam | Soundtrack & sound design: SMP Amsterdam | Mediabureau: Abovo Media

www.lassie.nl
www.epidemie.com

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.