ITV Studios Netherlands benoemt Jacqueline Hekkers tot Head of Communications & Pr

Per 1 februari 2023 heeft ITV Studios Netherlands Jacqueline Hekkers benoemd tot Head of Communications & pr. In deze functie is zij voortaan verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van ITV Studios Netherlands. Van september 2021 tot januari 2023 werkte Jacqueline Hekkers als Manager Communicatie bij ViVa! Zorggroep. Daarvoor werkte ze in soortgelijke managementfuncties bij onder meer Talpa Network, (toenmalige) Telegraaf Media Groep, Hill&Knowlton en RTL Nederland.

Jacqueline Hekkers wordt bij ITV Studios Netherlands lid van het senior Management Team.

Felize Aarts, die sinds september 2021 pr & communicatie manager was, heeft het bedrijf verlaten en zal per 1 juni 2023 Junior Brand Manager worden bij Bickery Food Group. Dit is een familiebedrijf (van oprichter Rembrandt G. Bikkers) met meer dan 40 jaar expertise in fast moving consumer Foods (FMCG). Het bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop, marketing, distributie, food concepting, opslag en transport van voedsel, telt 80 medewerkers en beschikt over een eigen distributiecentrum en transportorganisatie. Merken als Tabasco, Jack Daniel’s, Fonzies, Cadburry, Amica, Baileys en Bonne Maman vallen onder Bickery Food Group.

Karin de Groot, Managing Director van ITV Studios Netherlands: “ITV Studios Netherlands is een van de grootste productiehuizen van Nederland en ontwikkelt zich in hoog tempo verder. Het beroep op de communicatiefunctie wordt daardoor steeds groter in onze organisatie, vandaar dat we besloten hebben die te versterken. We zijn heel bij met de komst van Jacqueline en de brede ervaring die zij meebrengt naar het communicatieteam."

ITV Studios Netherlands was tot december 2019 bekend als Talpa Media en is sinds 30 april 2015 in handen van ITV plc.

www.itvstudios.nl

www.bickery.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.