Tag Resultaten
VCR en NPO lanceren app Radioplayer Nederland
De Vereniging Commerciële Radio (VCR) en de Nederlandse Publieke Omroep hebben samen met Radioplayer Worldwide de Nederlandse versie van de Radioplayer-app gelanceerd
FD: overname RTL Nederland door DPG Media bijna rond bij ACM
Het Financieele Dagblad meldt dat de ACM met een aantal voorwaarden bereid is de overname van RTL Nederland door DPG Media goed te keuren
Lineaire zender Viaplay TV krijgt met KPN landelijk bereik
Viaplay TV heeft dankzij een overeenkomst met KPN landelijk bereik verkregen. De zender is voor alle (lineaire) tv-abonnees van KPN met onmiddellijke ingang beschikbaar via hun decoder. Distributie via Digitenne is niet voorzien
[DutchMedia Podcast] met Willem-Albert Bol
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Quality Control
Nielsen is directly looking for Data Entry Quality Control
Nielsen: Meer dan 70 procent van kijktijd op tv mét reclame
Met The Ad Supported Gauge biedt het bedrijf voortaan elk kwartaal inzicht in het aandeel van televisie dat draait op advertentie-inkomsten
BBC Studios lanceert BBC NL+ in de zomer exclusief bij KPN
BBC NL+, een op Nederland toegespitste streamingdienst van BBC Studios, zal in de zomer van 2025 exlusief bij KPN worden gelanceerd. BBC Studios is de commerciële tak van de BBC
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk
[DutchMedia Podcast] over NPO, DPG Media en de ACM
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Omzet Ster 2024 daalt naar 211,6 miljoen euro
De publieke reclameverkooporganisatie Ster heeft in 2024 een omzet van 211,6 miljoen euro gerealiseerd
Karremans wuift totaal marketingverbod ongezonde voeding weg
Staatssecretaris Vincent Karremans (VVD) heeft een totaal marketingverbod voor minderjarigen aangaande ongezonde voeding weggewuifd waar Harmen Krul (CDA) en Danielle Jansen (NSC) voor hebben gepleit tijdens een Kamerdebat over gezonde voeding
[Screenforce] Disney onthult vier streaming-kijkersgroepen
Wereldwijd onderzoek van Disney onthult vier streaming-kijkersgroepen.
Kamer wil samenwerking NPO, RTL Nederland & Talpa Network
De Tweede Kamer wil (opnieuw) dat de NPO, RTL Nederland en Talpa Network gaan samenwerken
Disney Jr. neemt plek in van Disney XD per 1 mei 2025
The Walt Disney Company Benelux heeft besloten dat Disney Jr. per 1 mei 2025 de plek van Disney XD overneemt in Nederland en Vlaanderen
DPG Media 2024: omzetgroei, resultaat NL blijft achter
DPG Media heeft in 2024 een omzet gedraaid van 1,73 miljard euro en groeide daarmee met 2,4 procent. Het ebitda-resultaat daalde met 1,1 procent; de voortgezette bedrijfsresultaten bedroegen 3,6 procent minder
Sequel richt zich op technologie voor streamingindustrie
Oprichters kiezen Alpha Tango voor digitale merkidentiteit.
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk
[Vacancy] Nielsen has a position for Data Entry Clerk TV/Radio NL
Nielsen is directly looking for Data Entry Clerk TV/Radio NL
Kamer steunt omroepplannen, debat over rol NTR blijft
De Tweede Kamer lijkt de plannen van minister Eppo Bruins (NSC) om het landelijke publieke omroepsector te wijzigen, grotendeels te steunen. Alleen op het vlak van de NTR was een duidelijke botsing tussen minstens een vertegenwoordiging van 88 kamerzetels en de minister merkbaar
[DutchMedia Podcast] de NPO-toekomst en Guido van Nispen
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Kamer wil NTR behouden via fusie met NOS
GroenLinks-PvdA, D66, VOLT, ChristenUnie, Partij voor de Dieren, SP en regeringspartijen NSC en VVD willen de neutrale wettelijke taakopdrachten van de NTR redden door de NTR te laten fuseren met de NOS
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis