Fightclub ontwikkelt campagne DELTA tot in de nok

In opdracht van DELTA ontwikkelde Fightclub de tv- en radiocampagne tot in de nok. In de commercial is te zien dat je de snelheid en stabiliteit van glasvezel overal in huis kan ervaren, hoe je ook woont. 

Hannah Mollen, Brand Manager bij DELTA: “DELTA gaat verder betekent voor ons niet alleen het blijven ontwikkelen van het snelste glasvezel of het aansluiten van buitengebied tot binnenstad, maar ook zorgen dat je dit overal in huis op je apparaten ervaart. Dat laten we met deze campagne goed zien, want zelfs helemaal in de nok haal je alles uit je internet!”

De campagne is afgetrapt met een commercial geproduceerd door Holyfools en is sinds 17 mei te zien op televisie. Naast de tv-commercial wordt de campagne verder versterkt via radio, social, online video, OOH, print en met uitingen in alle winkels van DELTA.

Credits:

Klant: DELTA - Hannah Mollen, Mariska van der Hulst, Remco Lingen, Martine Husmann-van der Meijden, Ludolf Rasterhoff | Bureau: Fightclub | Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet | Design: Paul van Oosterhout | Strategie: Cees Faes, Kiki Sterke | Account: Lesley Bosch, Helga Koets, Annemiek Vroon | Productiemaatschappij: Holyfools, Annelies van Schaijk | Regie: André Maat

www.fightclub.nl

www.delta.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.