Elise Demuynck en Daryl Fransz naar MIX

Elise Demuynck en Daryl Fransz versterken per direct MIX; het in januari 2021 opgerichte bureau van Mark Schoones en Ashwin Murli. Elise Demuynck was voorheen freelance actief en verbonden aan Swapfiets en het Belgische Brandhome. Daryl Fransz komt direct over van Jalt.

Het creatieve bureau van Mark Schoones en Ashwin Murli zag in januari van dit jaar het levenslicht en werkt voor onder andere Nationale Nederlanden, Prorail en BPD. Nu versterkt het jonge bureau zijn creatieve team dus met twee gezichten. De Vlaamse Elise Demuynck werkte onder andere als art director voor Saatchi & Saatchi, Brandhome en aan klantzijde bij Swapfiets. Daryl Fransz komt over van campagnebureau Jalt waar hij ruim vier jaar als creative werkte voor onder andere Greenpeace, Deloitte en Landal Greenparks.

Nu sluiten beide creatives zich dus aan bij MIX. Ashwin Murli, mede-oprichter van MIX: “Nog voor Mark Schoones en ik begonnen met MIX, wisten we dat een apart slag creatieven nodig zouden hebben. Mensen met een open blik, meerdere creatieve maaktalenten en scherp gevoel voor de zakelijke kant van de creatieve industrie. Dat we dat direct vonden in zowel Elise Demynck als Daryl Fransz, stemt ons zonder te overdrijven zielsgelukkig.”

Elise Demuynck: “MIX streeft naar de combinatie van creativiteit en effectiviteit. Dat is voor mij zo geijkt op mijn eigen visie. Met de groep misfits die we zijn, gaan we gewoon echt goede dingen maken.” Daryl Fransz: “Bij MIX staat één ding centraal. De constante jacht naar een goed idee. Om dit iedere dag te mogen doen met mensen met een sterke creatieve visie en een heldere blik op de samenleving is een groot feest.”

www.workwithmix.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.