Dion van der Spek en Sean Nelissen partners Studio Piraat

Studio Piraat start met de toetreding van Dion van der Spek en Sean Nelissen als mede-eigenaren een nieuw tijdperk. Zij voegen zich bij de huidige eigenaren Jasper de Vink en Fabian Meijer, die op 1 april 2022 het 20-jarige bestaan van de studio vierde.

Een periode waarin de Piraten zich stevig hebben gevestigd in de Nederlandse bureauwereld. De ontwikkeling van grafisch bureau naar een branding bureau ging niet over één nacht ijs. Het vertalen van krachtige merken op het gebied van strategie, concept en ontwerp, dat is waar je Studio Piraat voor kunt wakker maken.

Prijswinnend bureau

Met als kers op de taart is Studio Piraat afgelopen jaar uitgeroepen tot nummer 1 designbureau van Nederland in de categorie middelgroot uit de FONK100. Een mooie mijlpaal om op terug te blikken maar vooral vooruit te kijken voor de piraten. En dat met twee nieuwe partners.

Dion van der Spek richt zich als strategy director samen met het team op de ontwikkeling en activering van merken en de branding visie van het bureau: ”Ik spat van de energie en ideeën om voor de merken van morgen alles eruit te halen wat erin zit. Dat ik dit kan doen met een fantastisch team maakt het des te leuker. Het is nu een jaar geleden dat ik in mijn rol als strategy director stapte. Om nu de volgende stap te zetten doet me goed. Er liggen mooie plannen die we vol passie gaan uitrollen samen met een top team van echte specialisten!”

Jasper de Vink en Fabian Meijer, oprichters van Studio Piraat: “We zijn blij met de toetreding van Dion & Sean als partner bij Studio Piraat. Het 20-jarig bestaan was een mooi moment hiervoor. De combinatie van 20 jaar ondernemerschap en een frisse blik gaat ons en onze opdrachtgevers veel opleveren. De commitment en expertise van Dion & Sean geeft ons nog meer slagkracht om de lat steeds hoger te leggen.”

www.studiopiraat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.