Dennis van Vugt Managing Director Born05

Mede-oprichter van Born05 Dennis van Vugt is per 10 september 2021 de Managing Director van Born05. Hij volgt Edward Knol op, die het bureau de afgelopen twee jaar door de coronacrisis heen leidde. Dennis was de afgelopen tien jaar creatief directeur bij Born05 en is vastberaden om het bureau nationaal én internationaal door te ontwikkelen als digital branding agency.

Dennis van Vugt staat bekend om z’n eigen signatuur, intense betrokkenheid en focus op betekenisvol werk. Naast Born05 was hij onder meer jarenlang actief als vice-voorzitter  van SIRE, waar Born05 in 2020 onder zijn creatieve leiding de campagne Laten we het daar een over hebben ontwikkelde.

Rogier IJzermans, CEO van ACE, het moederbedrijf van Born05: “In de afgelopen jaren heeft Dennis het bureau klaargestoomd naar digital branding agency. Met Dennis als kersverse Managing Director gaat Born05 een meer inhoudelijke koers varen, wat past bij de volwassenheid van het bureau en bij de tijdgeest in de markt. Intrinsiek gedreven mensen en projecten maken momenteel het verschil, en Dennis van Vugt is wat dat betreft one-of-a-kind. Ik ken hem als een inhoudelijk leider, die als geen ander weet hoe hij sterke teams moet bouwen om echte impact voor merken te realiseren. Altijd vanuit het hart. Ben trots op deze stap.”

www.born05.com
www.weareace.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.