Cheil & Lukkien produceren Live Commerce voor Samsung

Afgelopen week was de eerste Live Commerce-stream voor Samsung Nederland een feit. Live Commerce is de combinatie van een live show, online interactie met consumenten en e-commerce.

De show werd vanuit een huiskamerdecor gepresenteerd door Veronica van Hoogdalem, met als speciale gast Bram Krikke. Daarnaast was Jaydee Lunes, product specialist bij Samsung, aanwezig voor de productuitleg.

Centraal in de show stonden de nieuwe smartphones van Samsung, de Galaxy A52 en de A72. Bram liet op zijn eigen, bekende wijze zien hoe hij met de telefoons video’s en Instagram-creaties maakt.

De show is ontwikkeld en geproduceerd door Cheil, in samenwerking met Lukkien.

Budi Gonzalez de Chaves, MD van Cheil Benelux: “Live Commerce is enorm in opkomst. Vorig jaar was de geschatte omzet in China, de bakermat van Live Commerce, 124 miljard euro. Geweldig dat we dit voor Samsung nu in Nederland mogen doen.”

De show is hier terug te zien.­

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com
www.cheil.nl
www.samsung.com

Zie ook:

Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens
Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
Lukkien Case: de grenzen van licht en donker verkennen voor Rituals
[Campagnes] Lukkien produceert tv-commercials voor Danone
[Campagnes] Campagnes: Lukkien super Suzuki in CGI
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer

ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms

26-08-2025 | 09:21:00
Veel gebruikers van online platforms weten weinig over hun rechten onder de Europese Digital Services Act (DSA). Dat blijkt uit onderzoeken die de Autoriteit Consument & Markt (ACM) tussen 2023 en 2025 liet uitvoeren.

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.