
Burger King komt met bestellen via de app en stimuleert daarmee asociaal gedrag
Burger King komt als Quick Service Restaurant met een app waarmee klanten als gast zelf kunnen bestellen. Ze kunnen betalen met iDeal en laten weten dat ze er zijn om de bestelling mee te nemen
De app geeft klanten de mogelijkheid om op ieder moment een bestelling door te geven zonder tussenkomst van een medewerker van Burger King. Het bedrijf geeft aan dat het met de app mogelijk is zo min mogelijk contact te hebben, en gezien de coronacrisis het veilig en verantwoord is te bestellen op de eigen telefoon.
De campagne is door Superrebel ontwikkeld.
www.burgerking.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong