Bruut Amsterdam en DPG Media maken 360º-campagne voor Donald Duck-app

In opdracht van mediahuis DPG Media produceerde Bruut Amsterdam de campagne voor de lancering van de Donald Duck-app. Bruut Amsterdam verzorgde een geïntegreerde productie met twee draaidagen, waaruit alle middelen zijn verkregen: een televisiecommercial, een radiocommercial, verschillende social video’s, fotografie en (digital) out of home. De campagne is tot en met 10 oktober 2021 zowel online als offline te zien.

Joyce Nieuwenhuijs, directeur magazines bij DPG Media: “Ik ben ontzettend trots op deze prachtige app. Het is de perfecte mix van innovatie en vakmanschap waarmee we de behoeften van onze lezers vervullen. Want met de 500 DuckDenkers aan onze zijde stond de lezer centraal in het gehele ontwikkelingsproces. We streefden naar een plek waar kinderen veilig kunnen ontspannen (en leren), elke dag weer. Maar net zo leuk is voor volwassenen. Ik zie het niet als een vervanging van het weekblad, maar als een toevoeging. Het moment van het vallen op de deurmat blijft even spannend, maar dit wekelijkse plezier vullen we aan met dagelijkse digitale content. Met het grote voordeel dat je overal kan Ducken; thuis en onderweg.”

Bruut Amsterdam verenigt bij elke productie de meest passende specialisten om het best mogelijke resultaat te garanderen. De 360º-campagne voor Donald Duck is geregisseerd door Joris Noorderbos, die is gespecialiseerd in het werken met kinderen. Daarnaast hanteert het Amsterdamse productiehuis een efficiënte werkwijze, die het mogelijk maakt om slimmer, sneller en daardoor budgetbewust te produceren.

www.bruut.amsterdam
www.dpgmedia.nl
www.donaldduck.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.