
Born05 ontwikkelt merkcampagne voor Greenchoice
Born05 heeft een always-on merkcampagne ontwikkeld voor energieleverancier Greenchoice. De campagne is onlangs gestart met een vernieuwde merkfilm en een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van Greenchoice de hoofdrol spelen.
Greenchoice gelooft dat de verandering naar altijd groen alleen succesvol kan zijn als er wordt samengewerkt. Daarbij wil Greenchoice uitstralen dat iedereen moet kunnen meedoen aan de verandering én ervan kunnen profiteren waarbij mensen de sleutel zijn tot succes. Via een always-on strategie is gekozen om de beweging centraal te stellen om te benadrukken dat individuele keuzes leiden tot een collectief resultaat.
Het always-on programma is gestart met een vernieuwde merkfilm én een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van de beweging de hoofdrol spelen. Vanaf 2021 begint ook het content gedreven programma waarin zoveel mogelijk mensen worden geïnspireerd te kiezen voor de groenste energiebeweging van Nederland.
www.greenchoice.nl
www.born05.com
www.thisisace.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong