Born05 ontwikkelt merkcampagne voor Greenchoice

Born05 heeft een always-on merkcampagne ontwikkeld voor energieleverancier Greenchoice. De campagne is onlangs gestart met een vernieuwde merkfilm en een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van Greenchoice de hoofdrol spelen.

Greenchoice gelooft dat de verandering naar altijd groen alleen succesvol kan zijn als er wordt samengewerkt. Daarbij wil Greenchoice uitstralen dat iedereen moet kunnen meedoen aan de verandering én ervan kunnen profiteren waarbij mensen de sleutel zijn tot succes. Via een always-on strategie is gekozen om de beweging centraal te stellen om te benadrukken dat individuele keuzes leiden tot een collectief resultaat.



Het always-on programma is gestart met een vernieuwde merkfilm én een viertal portretfilms waarin uiteenlopende leden van de beweging de hoofdrol spelen. Vanaf 2021 begint ook het content gedreven programma waarin zoveel mogelijk mensen worden geïnspireerd te kiezen voor de groenste energiebeweging van Nederland.

www.greenchoice.nl
www.born05.com
www.thisisace.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.