Bol.com lanceert vernieuwde webwinkel dankzij Dept

Bol.com heeft zijn communicatieplatform vernieuwd voor zijn mode-assortiment De winkel van mode om in te leven. De online retailer focust zich op de Nederlandse en Vlaamse vrouw die van mening is dat het belangrijk is om er mooi uit te zien, maar dat fashion niet boven alles gaat. Dept heeft een campagne rondom de lancering ontwikkeld.


Renee de Brouwer, campagnemanager bij bol.com: "We zijn een nuchter Hollands merk dat communicatie met een knipoog maakt. Daar willen we trouw aan blijven en het helpt ons op te vallen binnen de fashion-categorie.”

Ramin Bahari, associative creative director bij Dept:  Waar modecommunicatie vaak draait om zelfverzekerdheid, focussen we in de modecampagne van bol.com vooral op zelfrelativering. De wereld draait nou eenmaal om meer dan kleding – maar je wilt er wel leuk uitzien

Campagne

De commercial is geregisseerd door Willem Gerritsen van CZAR, en voor de fotografie is het duo Meis Belle Wahr & Jip Merkies verantwoordelijk. De campagne is de komende weken te zien op verschillende owned and paid kanalen, waaronder tv, online video, OOH (in België), social en display.

Credits:

Verantwoordelijk bij bol.com: Renee de Brouwer, Niels Moes, Danielle Snoeij, Sofia Kerkhof-Sneider, Boukje Taphoorn | Bureau: Dept | Creative directie: Ramin Bahari, André Dammers | Creatie: Annelied van der Weg, Nils Taildeman, Thomas Reinhold, Roxy Scheepbouwer, Lisa Kapan |  Strategie: Maeve van Ettekoven | Account: Thomas van Slooten, Tamara Schelvis | Rtv Producer: Raquel Wijngaarde | Productiemaatschappij: CZAR |  Regie: Willem Gerritsen |  Sound: Amp.Amsterdam en Earforce |  Post: The Compound |  Mediabureaus: Dentsu (NL) en Mindshare (VLA)

www.deptagency.com
www.bol.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.