BeFrank en Total Design maken campagne over pensioen

BeFrank, een online pensioenuitvoerder, lanceert op 1 september 2020 een campagne om Nederlanders zich bewuster te laten richten op hun eigen pensioen. Deze bewustwordingscampagne Goed plan, ontwikkeld door Total Design, zal vooral online zijn, maar is ook op de radio te beluisteren.

In de campagne die Total Design ontwikkelde wordt het gebrek aan inzicht bij veel mensen over het eigen pensioen uitvergroot naar situaties waarin slechte plannen voor de toekomst getoond worden, om zo mensen aan het denken te zetten of ze het zelf nou wel zoveel beter geregeld hebben. BeFrank laat vervolgens zien hoe het wel moet met een eenvoudig stappenplan en tips.

Jan Hein Rhebergen, commercieel directeur van BeFrank: “We willen met deze campagne mensen op een verrassende manier aansporen om eens naar hun pensioen te kijken in plaats van dit voor zich uit te schuiven. Een goed plan maken is helemaal niet zó ingewikkeld, maar je moet het wel doen. Wij reiken daarvoor enkele handvatten aan. Zodat je straks niet voor een verrassing komt te staan en eventueel op tijd kunt bijsturen.”

Henriette Verkerk, Client Director bij Total Design: “Total Design is er goed in om campagne- en brandingprofessionals op elkaar aan te laten sluiten, daarmee worden we op beide gebieden sterker en kunnen we nog beter inzoomen op de wensen van de klant. BeFrank is een voorbeeld uit vele van een klant die wij op die manier aan een creatieve campagne hebben mogen helpen.”

De campagne bestaat uit een landingspagina, een online campagne met twee YouTube-video’s en pre-rolls, webbanners en drie radiocommercials.

www.befrank.nl/goedplan
www.totaldesign.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.