Timm & Pimm benoemt Titus Eikelboom tot algemeen directeur

Titus Eikelboom is benoemd tot algemeen directeur van digital marketing agency Timm & Pimm. Hij neemt de positie over van partner Alexander Rutgers die als expat naar Shanghai is verhuisd.

Titus Eikelboom verkocht in 2017, samen met zijn toenmalige partner Patrick Veldhuis, het mediabureau Stroom aan de Candid Group waar hij vervolgens 1,5 jaar werkte als directeur van Frank.news. Martijn Harpe, mede-eigenaar van Timm & Pimm, blijft in zijn rol als commercieel directeur verantwoordelijk voor business development.   

Timm & Pimm startte 2011 als social mediabureau en ontwikkelde zich in de loop der jaren tot online marketing bureau met diverse klanten zoals Eyescan, FrieslandCampina, Warner Music, AEG en Justdiggit.

Martijn Harpe, mede-eigenaar van Timm & Pimm: "Bij Timm & Pimm werken we voor  ondernemingen die een integrale aanpak willen op het gebied van strategie, creatie en data. Daarin stellen we ons op als de bondgenoot die naast de ondernemer staat om zijn dromen waar te maken. Met Titus halen we een ervaren CEO in huis die met Stroom bewezen heeft om deze rol voor klanten in te kunnen vullen en onze organisatie verder te ontwikkelen."

Titus Eikelboom: "Nadat ik bij Candid ben vertrokken heb ik de tijd genomen om na te denken over mijn eigen toekomst. Ik kende Timm & Pimm vooral van de opvallende social campagnes voor Justdiggit. Zij doen echter veel meer voor hun klanten maar hebben heb dit te goed verborgen weten te houden voor de markt. De ambitie en potentie van het team spreken mij erg aan. Ik heb er dan ook veel zin in om Timm & Pimm naar een volgende fase te gidsen."

www.timmenpimm.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.