Partners

MARKETING REPORT

Marketing Report is een crossmediale vakuitgave over marketingcommunicatie in Nederlands- en Engelstalige edities. Na de lancering in Cannes in juni 2018 is snel bereik opgebouwd, onder meer door de lancering van de Marketing100, de lijst van de meest invloedrijke marketeers en het maandelijkse radio-programma Marketing Report op New Business Radio

Marketing Report maakt onderdeel uit van het portfolio van Media Meetings, met daarin activiteiten als Media100, M100 Event, Cross Media Congres, Cross Media Awards, Nederlands MediaNetwerk TVDe Belofte en Content Marketing | The Awards.

PARTNERSCHAP | SPONSORSCHAP

Marketing Report werkt met een groot aantal partners en sponsors waarmee steeds voor een periode van 12 maanden een relatie wordt aangegaan. Met iedere partner wordt een tailor made overeenkomst aangegaan waarin content altijd centraal staat. Door het publiceren van artikelen, interviews, columns, reviews, marktcijfers en vacatures zorgt Marketing Report voor een platform dat de partners op de effectieve wijze onder de aandacht brengt van relevante doelgroepen: marketeers, bureaus en exploitanten.

Interesse in een partnerschap?
Neem dan contact op met Eric-Jan Vis | [email protected] | T 06-53 41 12 13

PRAKTISCHE INFO

Meer weten over wat Marketing Report voor partners doet? Hier lees je er alles over. Vergeten bij wie je moet zijn of wat ook alweer de mogelijkheden zijn? Check hier alle info.

Partners


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.