Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens

Scheepens – creative agency, heeft Lukkien gevraagd mee te denken over de productionele en creatieve verdieping van de eerste tv-commercial voor FreelanceFactoring.

Dit online platform ondersteunt freelancers onder meer door het wachten op de betalingen van facturen te elimineren. Om het merk boven het concurrentielandschap uit te liften bedacht Scheepens een campagne met een belangrijke rol voor radio en televisie. FreelanceFactoring heeft hiermee de primeur door als eerste factoringbedrijf een uiting te hebben op nationale televisie.

Guido Vedder, in-house regisseur bij Lukkien: “De tv-commercial is een compilatie geworden van korte momenten uit langere interviews en precies daarin zat hem ook de uitdaging. De scènes benoemen samen de belangrijkste USP van het merk. Daarnaast zorgen de visuele signalen van styling en locatie ervoor dat de doelgroepen zichzelf herkennen. Om de authenticiteit van de spot te waarborgen, heb ik met Lukkien Casting gezocht naar een cast die ook freelance ervaring heeft.”

Guido Vedder: “Vanuit de verschillende vraaggesprekken zijn ook varianten gesneden met maar één hoofdpersoon voor online gebruik. Daarnaast hebben we op set natuurlijk gefotografeerd om de visuele database van de klant te vergroten en een consistente look te creëren in offline en online assets. Dat het merk voor de eerste keer op tv is maakt het voor hen extra spannend, maar ik wacht vol vertrouwen op de resultaten van de campagne en hoop natuurlijk op een mooie vervolgspot.”



Met dank aan:
FreelanceFactoring: Igor Meijs, Susanne de Jong, Julian de Block | Scheepens: Alt – Willem Spenkelink, Anne Boers, Noreen de Vaan 

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com

Zie ook:

Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
Lukkien Case: de grenzen van licht en donker verkennen voor Rituals
[Campagnes] Lukkien produceert tv-commercials voor Danone
[Campagnes] Campagnes: Lukkien super Suzuki in CGI
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.