Lucas Boon contentmarketingmanager bij bvA

Lucas Boon is gestart als contentmarketingmanager van bvA, netwerk van merkleiders. Hij gaat zorgen voor nog meer zichtbaarheid van de bvA-activiteiten onder leden, toekomstige leden en relevante stakeholders.

Boon heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan in diverse content- en redactiefuncties, bij onder meer BNNVara, Clipboard Media en meest recent BBP Media (MarketingTribune). Ook is hij actief als freelance redacteur voor Veronica Superguide.

Lucas Boon: “In deze baan komen twee van mijn passies samen: content en marketing. Door mijn ervaring als marketingjournalist weet ik goed wat er leeft onder adverteerders en waar zij behoefte aan hebben. Nu ik als contentmarketeer voor bvA aan de slag ben, zit ik voor mijn gevoel nog dichter op het vuur. Ik zie nu al uit naar de Effie Awards, CMO-diners, maar bijvoorbeeld ook onze nieuwe podcastserie, waarover later meer. Bovendien is het een fijn moment om op deze rijdende trein te springen; de laatste jaren groeit bvA steeds harder. Aan mij de schone taak om dit mooie verhaal met de wereld te delen."

Henriette van Swinderen, directeur bvA: "We zijn enorm blij met de komst van Lucas die met zijn ervaring kan zorgen dat de activiteiten van bvA nog beter uitgedragen worden. We zien weliswaar dat de bekendheid en waardering voor bvA flink toenemen de laatste tijd, maar we zijn nog lang niet voor alle merkleiders top of mind. Lucas weet hoe je relevant nieuws onder de aandacht van de doelgroep brengt en dat is precies wat we nodig hebben.”

www.bva.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.